نسخه چاپی

استادیوم خلیج فارس باز هم خبرساز شد

استادیوم 20 هزار نفری خلیج فارس كه قرار است میزبان حریفان نماینده هرمزگان در لیگ برتر باشد، در نخستین محك جدی خود ناموفق بیرون آمد تا دوباره در صدر اخبار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس در بندرعباس، ورزشگاه 20 هزار نفری این شهر که در ماه‌های گذشته سرانجام پس از 16 سال انتظار به طور صوری و چندین بار توسط مسئولان رده بالای تربیت‌بدنی کشور و استان مورد افتتاح قرار گرفت کماکان با وجود بیش از گذشت یک سال مشکلات عدیده‌ای را دارد.

هر چند که مسئولان مربوطه مدام بر استاندارد بودن این ورزشگاه و مسائل پیرامون آن تاکید می‌ورزند، اما کم‌تر روزی است که یک خبر جالب توجه از این ورزشگاه در رسانه‌ها و سایر مراجع به گوش نرسد.

در اتفاقی جالب نیز طی شنبه‌ شب که مقرر شده بود این ورزشگاه میزبان دیدار تدارکاتی تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و منتخب این استان باشد، به دلیل خراب بودن نورافکن‌ها و سیستم روشنایی نتوانست میزبان این مسابقه باشد تا از این طریق‌ یک بار دیگر بیم‌ها و هراس‌ها در دل‌ها زنده شود که شاید این استادیوم در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر نیز با یدک کشیدن مشکلات موجود، نماینده هرمزگان را سوژه رسانه‌ها و افکار فوتبالی کند.

در حالی که قرار بود شنبه‌ شب از ساعت 19:45 تیم لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس به مصاف تیم منتخب هرمزگان برود تا خود را برای لیگ برتر آماده کند، این بازی به دلیل روشن نشدن نورافکن‌های ورزشگاه لغو شد.

شرایط به گونه‌ای بود که دو تیم حتی یک ساعت برای روشن شدن نورافکن‌های ورزشگاه صبر کردند، اما در این میان اتفاق جالبی افتاد و اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم هرمزگان وقتی شرایط را این گونه دید زودتر از همه از ورزشگاه خارج شد و در حالی که زیر لب از مسئولان گلایه می‌کرد به حالت قهر محل مسابقه را ترک کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که از دو روز پیش هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقه انجام شده بود و مشخص نیست که چرا مسئولان ورزشگاه بندرعباس در فراهم کردن شرایط برگزاری این مسابقه همکاری لازم را انجام ندادند.

با توجه به اینکه تیم آلومینیوم طی ماه مبارک رمضان میزبان مسابقات در بندرعباس است و در این ماه باید بازی‌ها در زیر نور برگزار شود، در پی این حادثه به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه باید توجه بیشتری به رفع مشکلات این ورزشگاه معطوف کنند.

بد نیست بدانیم رئیس هیئت فوتبال هرمزگان طی روزهای گذشته از رفع مشکل روشنایی این ورزشگاه خبر داده بود.

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...