نسخه چاپی

چه‌كسی با دستگیری مه‌آفرید2 سكته كرد؟

به گزارش نما، ملت ما در ستون ویژه های خود نوشت:

ترویج سلفی گری در مناطق آزاد!

به تازگی در یکی از دانشگاه های وابسته به یکی از مناطق آزاد کشور جریانی افراطی وابسته به جریانات سلفی در سایه سکوت و انفعال مسئولان مناطق آزاد به ترویج عقاید تند وهابی می پردازند. گفتنی است این اتفاق در حالی رخ می دهد که معمولا در این دانشگاه ها برنامه ای ایجابی در جهت تبیین حقانیت شیعه و نقد مبانی انحرافی وهابیت وجود ندارد و دانشجویان بدون هیچ سلاحی با این افکار التقاطی مواجه می شوند.

تروریست ها منشعب می شوند

گروهک تروریستی پژاک که این روزها از سوی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه تحت فشار قرار گرفته در شاخه اروپایی خود دست به انشعاب زده است. در این رابطه، «امیر کریم» با نام مستعار «هه وال مزدک» اهل مهاباد که تنها تحصیلکرده این گروهک بوده و در رشته زراعت در دانشگاه تبریز تحصیل کرده است با انحلال پنج کمیته از کمیته های این فرقه تروریستی در اروپا از جمله کمیته های اتریس، انگلیس، نروژ، سوئد و ... در واقع بخشی از نیروهای این گروهک تروریستی در اروپا را به حال انفعال در آورده است. گفتنی است همین امر موجب شده است که اعضای جدا شده با اعلام استقلال اقدام به تاسیس شاخه جدید اروپایی کنند.

چه کسی با دستگیری «مه آفرید2» سکته کرد؟

اخبار رسیده حاکی است در نخستین دستگیری « م.ز» موسوم به « مه آفرید2» که در اسفند ماه سال گذشته اتفاق اقتاده است یکی از نماینده های مجلس هشتم که دارای روابط ویژه با نامبرده بوده بلافاصله پس از شنیدن خبر دستگیری وی سکته کرده است.

سلطان آمفتامین در اسپانیا دستگیر شد

یکی از اتباع کشور سوئد که از سال 2005 حکم بازداشت غیابی وی صادر شده است در جنوب اسپانیا بازداشت شد. به گزارش پلیس وی که معروف به سلطان آمفتامین است مظنون به دست داشتن در قاچاق گسترده آمفتامین است که در سال 2005 توسط پلیس کشف شد. گفتنی است مواد قاچاق شده توسط وی میلیون ها کرون ارزش داشته است.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...