نسخه چاپی

توصیه‌های قلعه‌نویی به جباری

عکس خبري -توصيه‌هاي قلعه‌نويي به جباري

تمرین تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر توصیه‌های قلعه نویی به جباری و انتظار هواداران در خصوص حضور نكونام در كمپ حجازی قرار داشت.

دومین تمرین تیم استقلال پس از بازگشت از کشور ترکیه از ساعت ۱۸ امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد و نزدیک به ۵۰۰ نفر از طرفداران این تیم نظاره گر تمرین تیم آبی پوشان شدند.

* هواداران تیم استقلال یک بنر از سید مهدی رحمتی و یک بنر از امیر قلعه نویی که در کنار مسجد مقدس جمکران حضور داشت را به ورزشگاه آورده بودند و در جایگاه تماشاگران نصب کردند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی مجتبی جباری را کنار کشید و در خصوص نحوه تمرینات این بازیکن توصیه‌هایی را به وی انجام داد.

* خسرو حیدری که در تمرین روز گذشته استقلالی‌ها غایب بود امروز در کنار دروازه بانان به تمرین پرداخت.

* چند بازیکن از تیم‌های پایه در تمرین امروز حضور داشتند که قلعه نویی آنها را صدا کرد و در خصوص گذشته آنها و حضورشان در تیم‌های مختلف سؤالاتی را از آنها جویا شد.

* در حالی که گفته می‌شود قرار داد جواد نکونام با استقلالی‌ها امروز به ثبت می‌رسد هواداران استقلال پیگیر این مسئله بودند و انتظار داشتند که این بازیکن در تمرین حضور پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد. با این وجود همه در انتظار آمدن کاپیتان تیم ملی به تمرین آبی پوشان بودند.

* هواداران استقلال در آغاز تمرین برای دقایقی امیر قلعه نویی را تشویق کردند. سرمربی استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* محور اصلی تمرینات امروز حرکات ترکیبی سانتر از جناحین و فوتبال درون تیمی بود و درمرحله آخر بازیکنان تمرینات چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند. رودریگو توزی، فابیو جانواریو و جباری امروز در بیشتر کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها حضور داشتند.

* منصور پور حیدری، رضا رجبی، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و محسن حاجیلو (از مجریان تلویزیون) نظاره گر تمرینات تیم استقلال بودند.

*در اواسط تمرین امیر قلعه نویی اقدام به پنالتی زدن کرد. حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال درون دروازه قرار گرفته بود.

* در یکی از صحنه‌ها روی ارسال خوب خسرو حیدری جانواریو ضربه سر زیبایی را به توپ زد که رحمتی با یک دست توپ را مهار کرد و این امر موجب تشویق تماشاگران شد. در تمرین چارچوب شناسی و ضربات از راه دور مجتبی جباری حضور نداشت و زیر نظر مربیان بدنساز کارهای اختصاصی انجام می‌داد.

* هواداران استقلال در پایان تمرین بازیکنان این تیم را تشویق کردند. آنها نکونام را نیز مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.

این تیم روز جمعه ازساعت ۲۰:۴۵ و از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر (دور دوازدهم) به مصاف آلومنیوم هرمزگان می‌رود.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...