نسخه چاپی

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص مسابقات لیگ برتر در ماه رمضان

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام كرد: این باشگاه همچنان بر این موضوع اصرار دارد كه طبق نظر علما و با توجه به ارج نهادن به ایام مبارك ماه رمضان، شرایطی فراهم آید تا با برگزاری مسابقات لیگ برتر خلل و نقصانی در انجام اعمال دیدنی بوجود نیاید

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، این باشگاه با ابراز تاسف از طرح پارهای مسائل انحرافی از سوی بعضی رسانه ها و همچنین شخصیت ها در ادامه اعلام کرد: این روزها از سوی برخی افراد مطرح می شود که هدف باشگاه از اعلام نظر در مورد حفظ شئون ماه مبارک رمضان، خریدن زمان برای آماده سازی بیشتر تیم است. متاسفانه بعضی عزیزان بدون در نظر گرفتن مسائل اجتماعی و دینی به بررسی موضوع پرداخته ­اند.

در پاسخ این افراد، باید گفت: باشگاه پرسپولیس چگونه به دنبال خریدن زمان است که در عمل با سفر به آبادان و انجام اولین بازی، رقابتهای لیگ برتر را آغاز میکند و از سوی دیگر نیز، اگر چنین هدفی وجود داشت، باشگاه از ابتدا آن را دنبال میکرد.

اظهار نظر مدیر عامل باشگاه در مورد تعطیلی لیگ در ماه مبارک رمضان پس از آن ابراز شد که مشاهده گردید بدون انجام بررسیهای لازم جام حذفی که می توانست باعث ایجاد رقابت، مشارکت و فرصت حضور تیم های دسته یکی باشد پس از سالها برگزاری مداوم، تعطیل شد، حال چگونه است که به احترام ماه مبارک رمضان، رقابت های لیگ برتر با یک ماه تاخیر برگزار نمی شود. سوال این است که چرا آن می شود و این نمی شود؟

به هر حال پرسپولیس اگر به دنبال خرید زمان بود، اصلا بازی ها را آغاز نمیکرد.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ 36 بازی در ایام مبارک برگزار می شود. این گونه توجیه می شود که انجام بازی ها در شب مانع از روزه خواری است اما تکلیف تیم هایی که به خانه حریفان می روند چه می شود؟ آنها که از نظر شرعی نمی توانند روزه بگیرند.

بازیکن تیمی که برای انجام یک مسابقه از شهرش خارج می شود بین دو تا سه روز نمی توانند روزه بگیرند. تیم ها باید روز قبل از مسابقه راهی شهر مقصد شوند. روز دوم بازی انجام می شود و با توجه به برگزاری دیر هنگام بازی ها، تیم ها روز سوم هم در سفر خواهند بود. وادار کردن بازیکنان به مواجهه با این شرایط نوعی بی توجهی به این ماه مبارک است.

به هر تقدیر باشگاه پرسپولیس در صورتی که مراجع محترم نظر به برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان نداشته باشند، به هیچ عنوان در این ماه عزیز بازیهای خود را برگزار نخواهد کرد، اما در صورت اجازه و موافقت مراجع عالیقدر و یا احراز صحت مطالب اعلام شده از سوی مقام های فدراسیون مبنی بر دریافت اجازه علما، در مسابقات لیگ شرکت می کند. در غیر ابن صورت باشگاه بر مواضع خود مبنی بر عدم حضور در بازی ها اصرار دارد.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...