نسخه چاپی

اخراج كارمندان یك فدارسیون به خاطر وزارت ورزش!

رییس فدراسیون شنا،شیرجه‌و واترپلو گفت : ناچاریم عذر برخی از كاركنان فدراسیون را بخواهیم تا در همه زمینه‌ها منتخب وزارت ورزش و جوانان شویم.

به گزارش نما به نقل از راه دانا؛ در گزارش عملکرد وزارت ورزش و جوانان در مورد فدراسیون‌های ورزشی سه محور قهرمانی، توسعه رشته ورزشی و مدیریت اداری و پشتیبانی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس آن فدراسیون‌ها رتبه‌بندی شده‌اند. بنا بر این گزارش فدراسیون شنا در مجموع سه محور مورد بررسی بعد از کشتی در رده دوم قرار گرفت و در بخش توسعه ورزشی نیز اول شد.

محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص این انتخاب که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت به آنا گفت:« الحمدالله مدیران وزرات‌خانه نگاه ویژه‌ای به عملکرد تمامی فدراسیون‌های ورزشی دارند و این موضوع باعث خوشحالی کل مجموعه شنا، شیرجه و واترپلو است. در فدراسیون ما به غیر از بنده حقیر که حداکثر تلاشم را برای موفقیت ورزشکاران‌مان خرج می‌کنم مسئولین اجرایی و اداری هم خیلی زحمت می‌کشند. ما در این 3 ساله کارهای زیادی را انجام دادیم که در تاریخ فدراسیون کم‌نظیر بوده است.»

وی خاطرنشان کرد:« زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم ما در شنا، شیرجه و واترپلو فاصله زیادی با تیم‌های آسیایی داشتیم. امروز به لطف رکوردشکنی‌های شناگران و شیرجه‌روها و پیروزی‌های واترپلوئیست‌های‌مان این فاصله به شدت کاهش یافته است. امیدی که امروز در میان ورزشکاران ما وجود دارد مرهون زحمات و تلا‌ش‌های تمامی اعضای فدراسیون است که در آینده ثمرات بیشتری نیز خواهد داشت.»

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد اینکه چه عاملی باعث شد تا فدراسیون شنا، شرجه و واترپلو در بخش مدیریت اداری و پشتیبانی رتبه نازل هفدهم را به دست آورد و همین عامل نگذاشت این فدراسیون در مجموع رتبه نخست فدراسیون‌های ورزشی را به دست آورد، بیان داشت:« این موضوع از دو جهت باعث ناراحتی و نگرانی ما شد. ما به علت برنامه‌های زیادی که داریم مجبور به استفاده از نیروهای فراوانی در بخش‌های مختلف هستیم. همان‌طور که می‌دانید ما سه رشته ورزشی را در قالب یک فدراسیون اداره می‌کنیم و به همین خاطر کارکنان زیادی داریم اما وجود این همه نیروی کار موجب شد تا ما رتبه ضعیفی در بخش مدیریت اداری و پشتیبانی به دست آوریم.»

رضوانی ادامه داد:« متاسفانه به همین خاطر ناچاریم که تعدیل نیرو داشته باشیم و این اتفاق برخلاف میل طبیعی و خواسته آزادی‌ام است. واقعا دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد اما ناچارم که عده‌ای را از کار بیکار کنم تا در پایان سال 94 عملکردمان در بخش مدیریت بدتر از سال گذشته نشود.»

رییس فدراسیون شنا در مورد افزایش 50 درصدی بودجه کمیته ملی المپیک که به گفته باقرزاده دبیر اجرایی این کمیته رخ داده، اظهار داشت:« هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و تا الان که تقریبا 6 ماه از سال گذشته پول بیشتری به ما تزریق نشده است. شاید کمک‌های کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش بعد از مهرماه خواهد بود. ما تا الان معادل سال گذشته پول گرفته‌ایم.»

رضوانی در مورد اینکه 3 رشته این فدراسیون چقدر شانس المپیکی شدن دارند، عنوان کرد:« خارج از هر گونه بزرگنمایی باید اعلام کنم در شنا و شیرجه بخت زیادی برای المپیکی شدن داریم و شانس کسب سهمیه ما بالای 70 درصد است. حضور ما در المپیک این دو رشته را در سطح جهان مطرح می‌کند ولی مسیر طولانی برای کسب مدال در المپیک داریم. مسیری که حداقل 6 تا 7 سال زمان می‌برد و برنامه بنیادی را می طلبد که باید با حمایت نهادهای اجرایی کشوری جلو برود. اما در واترپلو شانس رسیدن به این موفقیت کمی کوتاه‌تر است و همان‌طور که در جریان هستید الکساندر چیریچ سرمربی خوب صربستانی را به ایران آورده‌ایم تا این رشته را موفق کند.

۱۳۹۴/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...