نسخه چاپی

قیمت گوشت 30 درصد افزایش یافت

عکس خبري -قيمت گوشت 30 درصد افزايش يافت

وی با بیان اینكه قیمت كالاها در بازار بالاست گفت: با تأمین كنندگان جلسه گذاشته تا از آنها تخفیفاتی در این زمینه بگیریم.


به گزارش نما به نقل از فارس، مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند گفت: به دستور مراجع ذیصلاح قیمت گوشت قرمز 30 درصد افزایش یافته است.

قدرت‌الله گودرزی در جمع خبرنگاران با اشاره به فروش ویژه ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های شهروند گفت: امسال با سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی در قیمت‌ها با توجه به شرایط اقتصادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قیمت کالاها در بازار بالاست گفت: با تأمین کنندگان جلسه گذاشته تا از آنها تخفیفاتی در این زمینه بگیریم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اینکه بیش از 100 قلم کالا که حدود 2 هزار بارکد است و مورد نیاز شهروندان است در ماه رمضان توزیع می‌شود گفت: این اقلام پروتئینی، لبنی، خوارو بار و غیره است و حدود 5 تا 25 درصد تخفیف دارد.

وی به فروش ویژه ماه رمضان در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: از چند سال گذشته کالاها با کیفیت و قیمت مناسب در این زمان عرضه شده است.

به گفته مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند فروش ویژه از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.

وی در پاسخ در خصوص ارائه مرغ و گوشت در فروشگاه‌های شهروند گفت: در بازار قیمت مرغ دیروز تا حدود 8 هزار تومان بود اما در فروشگاه‌های شهروند زیر 6 هزار تومان عرضه می‌کردیم.

وی در خصوص افزایش قیمت گوشت گوساله گفت: به صورت رسمی از سوی سازمان‌های ذیربط اعلام شده که قیمت گوشت گوساله 30 درصد افزایش یابد.

وی ادامه داد: مدتی میزان گوشت گوساله و چرخ کرده کمتر بود اما در حال حاضر مشکل کمتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهروند توزیع کننده است گفت: ما تأمین کننده نیستیم و طبق دستور شهردار تهران حاشیه خود را کاهش داده‌ایم.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...