نسخه چاپی

به خاطر قلعه‌نویی مرا محروم كردند

عکس خبري -به خاطر قلعه‌نويي مرا محروم کردند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت كه لیگ برتر باید منتظر 11ستاره از این تیم باشد.

اکبر ميثاقيان در نشست خبري که امروز در بندرعباس برگزار شد، در خصوص محروميتش از سوي کميته انضباطي در بازي اول ليگ برتر مقابل استقلال گفت: چون امير قلعه‌نويي محروم است و در اين بازي نمي‌تواند روي نيمکت بنشيند من هم بايد محروم مي‌شدم، اگر غير از اين بود سه ماه قبل که آخرين بازي ما در ليگ آزادگان برگزار شد، به من اطلاع مي‌دادند که محروم هستم اما قلعه‌نويي از مدت‌ها قبل مي‌دانست در بازي اول ليگ محروم است.

وي افزود: سه ماه پيش فکر مي‌کردم به دليل اخراجم همان يک جلسه محروم هستم و هنوز هم بر اين عقيده هستم که مقابل مسجد سليمان روي نيمکت نبودم و محروميتم را سپري کردم. اگر اين محروميت قانوني باشد مي‌پذيرم.

ميثاقيان خاطرنشان کرد: فدراسيون مي‌دانست که اين اولين بازي ما در ليگ برتر است و مي‌توانست به آلومينيوم کمک کند نه اينکه من را مقابل استقلال محروم کند. اگر بازي مقابل يکي از تيم‌هاي شهرستاني بود من را محروم نمي‌کردند. البته نبودن من روي نيمکت مشکلي ايجاد نمي‌کند و ما براي بازي مقابل استقلال آماده‌ايم.

وي در خصوص ارتباط مربيان با دلال‌ها براي جذب بازيکن گفت: من با هيچ دلالي ارتباط ندارم و با نظر خودم بازيکنان جذب مي‌کنم. حتي پسرم را که در فوتبال به من خيلي کمک کرده‌ پيش خود نياورده‌ام.

سرمربي تيم آلومينيوم گفت: امسال ليگ برتر بايد منتظر 11ستاره از تيم ما باشد. تيم‌هاي پولدار شخصي و با قدمت بيشترين هزينه را در جذب بازيکن مي‌کنند اما بازيکنان من از نظر معنوي و اخلاقي بسيار ارزش دارند. اين بازيکنان بدون ثبت قرارداد در تمام بازي‌هاي دوستانه شرکت کردند و در حالي که ممکن بود مصدوم شوند با غيرت بازي کردند و اين مسأله براي من ارزشمند بود.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...