نسخه چاپی

حمله‌كننده به كدخدایی، نان‌خور روزنامه ایران هم هست!

روز شنبه هفته جاری نشست عباسعلی كدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با خبرنگاران حاشیه ساز شد

به گزارش موج قانون، هنگامی که کدخدایی در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه ایران در مورد تشکیل هیئت نظارت بر قانون اساسی از عملکرد روزنامه دولتی ایران در خصوص تشکیل هیئت نظارت بر قانون اساسی انتقاد کرد، خبرنگار ایرنا شاکی وی شد و در مقام وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر به دفاع از روزنامه دولت پرداخت.

در حالی که دفاع تمام قد این خبرنگار موجب تعجب حاضران شده بود، وی با راهنمایی عوامل برگزارکننده نشست به بیرون راهنمایی شد تا آرامش به جلسه بازگردد.

پیگیری های خبرنگار ما حاکی ازآن است که این خبرنگار که سابقه فعالیتش در ایرنا کمتر از دو سال است و بواسطه ارتباط با جوانفکر وارد ارگان دولت شده، هم اکنون و پس از ورود جوانفکر به موسسه مطبوعاتی ایران، وی نیز در این موسسه مشغول بکار شده است. (البته وی در روز شنبه از طرف ایرنا به محل برگزاری نشست اعزام شده بوده است) لذا طبیعی است که فردی که در ۲ جا همکار! مرد حاشیه ساز دولت است، در نشست خبری به دفاع تمام قد از وی برخیزد.

دفاع این شخص درحالی بوده است که خود خبرنگار روزنامه دولت نیز حاضر به دفاع از جوانفکر نشده است.

کدخدایی چه گفته بود؟

گفتنی است سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری اخیر خود و در سخنانی که خشم جریان انحرافی را برانگیخته،، اظهارداشته بود: دوستان روزنامه ایران با غوغاسالاری به این مسئله پرداختند؛ چه شده که برخی افراد با این غوغا سالاری در برخی رسانه‌ها اینطور سخن می‌گویند؛همکاران این روزنامه با من ارتباط دارند و بعضی مواقع به من مراجعه می‌‌کنند و ازمدیریت جدید گله دارند. شیوه‌هایی که برخی ازدوستان در برخی کاغذپاره‌ها که از بودجه بیت‌المال هم ارتزاق می‌کنند و شخصیت‌های نظام را مورد استهزا قرار می‌دهند درست نیست؛ این شخصیت‌ها که در روزنامه ایران استهزاءشده‌اند از من و شما بیشتر به نظام خدمت کرده بودند.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...