نسخه چاپی

نیمكت نشینی پرسپولیس هم افتخار دارد

آخرین گفتگوی نما نیوز با كاپیتان هادی نوروزی: امسال سال پرسپولیس است!/ فعلا برای خداحافظی زود است...

عکس خبري -آخرين گفتگوي نما نيوز با کاپيتان هادي نوروزي: امسال سال پرسپوليس است!/ فعلا براي خداحافظي زود است...

مرحوم هادی نوروزی گفت:همین كه نامم جزء فهرست 18 نفره پرسپولیس هست برای من افتخار بزرگی است.

علیرضاحاجی میرزابابا - وقتی پنچ شنبه صبح خبرگزاری ها را باز کردم که اخبار ورزشی را رصد کنم،‌اولش باورم نمی شد، تیترهایی که می دیدم دال بر نبودن شماره 24 و کاپیتان سرخ پوشان را داشت،‌ ابتدا فکر کردم شاید دروغی، مشکلی یا چیز دیگری است. باورش خیلی سخته، واقعا محال ممکنه که بشه به این راحتی باور کرد. کاپیتان سی ساله پرسپولیس سه شنبه هفته گذشته با من مصاحبه کرد،‌ پنج شنبه صبح در اثر سکته قلبی از دنیا رفت. آخه چه جوری باید باور کنم، کسی که توی مصاحبه اش با روی خوش، با خنده و حوصله به تک تک سوالام پاسخ داد، الان دیگه تو این دنیا نیست. همه اینها نشونگر اینه که این دنیا فانی است و نباید به اون دل خوش کرد،هر چند تنظیم کردن این گفتگو بعد از فوت هادی نوروزی برایم کاری سخت و دشوار بود اما آخرین گفتگوی من با کاپیتان گوش شکسته پرسپولیس را بخوانید.

هادی خان چه خبر؟
آقا سلامتی،‌همه چی خوب و خوش ، خدا رو شکر که آخرین بازیمان قبل از تعطیلی لیگ را هم در تبریز بردیم و در حال حاضر روحیه تیم و بچه ها بسیار عالی است.

این تعطیلات لیگ به ضرر شما نمی شود؟
راستش را بخواهید چرا. اما چاره ای نیست و باید ساخت. البته این تعطیلی برای همه تیم‌ها است، اما بازیکنان تا می‌آیند به شرایط عادت کنند و با شرایط کنار بیاییند، لیگ تعطیل می شود و این تعطیلی آخر برای ما که دو بازی آخر خود را دو بازی مهم بردیم، شرایط را سخت تر می کند و تا بخواهیم بعد از تعطیل به شرایط عادی برگردیم کمی طول می کشد.

مشکلی که طارمی سر پنالتی نزدن داشت چه بود؟
هیچ مشکلی نبود و این ها همه اش بازی رسانه ای بود. مهدی یکی از بهترین بازیکنان ما است و بدون شک او و همه بازیکنان تمام تلاششان این است که تیم بهتر نتیجه بگیرد.

از کادر فنی پرسپولیس به عنوان کاپیتان راضی هستی؟
چرا نباشم. برانکو یکی از بهترین مربیانی است که به پرسپولیس آمده. او کارش را بلد است و با دانش زیادی که دارد تیم را روز به روز رو به جلو می برد و بدون شک در بازی های آینده بهتر نتیجه می گیریم.البته اگر این تعطیلی های لیگ بگذارد(می خندد.)

 به نظر می رسد این فصل با رفتن گابریل و محمد نوری ضعف پرسپولیس در وسط زمین زیاد است؟
این موضوع را قبول  دارم اما نه به این شکل که شما می گویید. بالاخره وقتی که بازیکنی می رود مدتها طول می کشد تا بازیکنان دیگر بتوانند جای آن بازیکن را پر کنند.

بازیکنان جدید در تیم جاافتاده اند؟
بله ، خوشبختانه جو پرسپولیس به گونه ای است که هر بازیکنی در آن راحت است و زمانی که بازیکن جدیدی وارد مجموعه می شود خود را تازه وارد نمی داند و می تواند بسیار سریع در جمع دیگر بازیکنان راحت باشد.

پس چرا این قدر پرسپولیس حاشیه دارد؟
این حاشیه طبیعی است، پرسپولیس بزرگ است و تیمی که بزرگ است طبیعتا حاشیه های  زیادتری نسبت به دیگر تیم ها دارد.

چند سالی است که پرسپولیس شرایط خوبی را ندارد و این حاشیه ها دست از سر تیم برنمی دارد و همین حاشیه ها مانع از نتیجه گرفتن تیم شده است، فکر می کنی امسال شرایط پرسپولیس با برانکو بهتر می شود؟
چند سالی است ما حاشیه داریم،‌ برای بزرگی نام پرسپولیس است. مشکلات وحاشیه ها در تمام تیم ها وجود دارد، اما چون رسانه ای نمی شود مردم فکر می کنند دیگر تیم ها حاشیه ندارند. اما چون هواداران استقلال و پرسپولیس زیاد هستند و اخبار موجود در این تیم ها خوراک رسانه هاست، کوچکترین مشکل این دو تیم می شود بزرگ‌ترین از دید رسانه ها. برای همین مردم همیشه فکر می کنند که این استقلال و پرسپولیس است که همیشه حاشیه دارند و دیگر تیم های لیگ حاشیه ندارند. امسال هم با مدیریت طاهری و کاربلدی برانکو توانسته ایم تا اینجای کار را خوب شروع کنیم و در لیگ و جام حذفی بد کار نکرده ایم و شکر خدا همه مشکلات در حال حل شدن است.

شرایط هادی نوروزی در حال حاضر چگونه است؟
من هم مثل تیم محبوب شرایط  خوبی دارم و امیدوارم امسال بتوانم بعد از سالها باتیم محبوبم یک جام بگیرم.

با توجه به ترافیک هافبک در پرسپولیس، این روزها کمتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان می آیی، این موضوع ناراحتت نمی کند؟
نیمکت نشینی پرسپولیس هم افتخار دارد، همین که نامم جزء فهرست 18 نفره پرسپولیس هست برای من افتخار بزرگی است،‌بهترین و بزرگ‌ترین بازیکنان این کشور در این تیم بازی کرده‌اندو نیمکت ذخیره های پرسپولیس‌هم مقدس است.

هادی نوروزی سی ساله است، تا چند سالگی به فوتبالت ادامه می دهد؟
فعلا برای خداحافظی زود است. هواداران باید چند سالی دیگر مرا تحمل کنند(با خنده)

حرف آخر؟
از همه هواداران پرسپولیس که در گرما و سرما به ورزشگاه‌ها می‌آیند و ما را تشویق می کنند تشکر می کنم و دست تک تکشان را می بوسم. سال گذشته ما شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم رتبه خوبی در جدول بگیریم، به هواداران این امید را می دهم که مزد صبوری خود را می گیرند و مطمئن باشند که امسال سال پرسپولیس است.

۱۳۹۴/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...