نسخه چاپی

كشف 8400 لیتر مشروبات الكلی در پردیس

دادستان شهرستان پردیس از كشف 8 هزار و 400 لیتر مشروبات الكلی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، 6 نفر در پنج عملیات دستگیر شدند.

به گزارش نما، حیدر فتاحی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در شرق استان تهران در خصوص کشفیات مشروبات الکلی در شهریورماه امسال اظهار داشت: با توجه به بکر بودن شهرستان پردیس به خصوص حومه شهر بومهن و بخش جاجرود، برخی اشخاص با سوءاستفاده از موقعیت جغرافیایی شهرستان، به اجاره یا احداث سوله برای اقدامات مجرمانه اقدام می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه افرادی در نظیر این مکان‌ها به تهیه و تولید مشروبات الکلی اقدام می‌کردند که با رصدهای دستگاه قضایی و پیگیری‌های نیروی انتظامی شهرستان پردیس توانستیم در شهریورماه سال جاری، بالغ‌بر 8 هزار و 400 لیتر مشروبات الکلی را کشف و با دستور قضایی معدوم کنیم.

فتاحی ادامه داد: با دستور قضایی و در پنج عملیات جداگانه‌ای که در شهریورماه انجام شد، کارگاه‌های تولید این مقدار مشروبات الکلی کشف شد؛ همچنین تمام این سوله‌ها که در مناطق حومه‌ای شهرستان بودند، مهروموم شدند.

دادستان شهرستان پردیس افزود: طی این عملیات، 6 نفر با میانگین سنی 25 تا 35 ساله که کار تهیه و تولید مشروبات الکلی را انجام می‌دادند، دستگیر و روانه زندان شدند.

فتاحی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با این مجرمان نیز اظهار کرد: دستگاه قضا با توجه به رسالتی که دارد، این عمل مجرمانه را منطبق با مواد قانونی که در خصوص تهیه و تولید مشروبات الکلی وجود دارد، مدنظر قرار خواهد داد و این افراد را به مجازات مقرر در قانون محکوم خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد سودجو گفت: با توجه به رصدهای مداوم دستگاه قضا، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در شهرستان پردیس، دیگر این منطقه برای فعالیت مجرمانه امن نخواهد بود و دستگاه قضایی با اشد مجازات تعیین‌شده در قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

۱۳۹۴/۷/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...