نسخه چاپی

طعنه مدافع فصل گذشته پرسپولیس به رویانیان

عکس خبري -طعنه مدافع فصل گذشته پرسپوليس به رويانيان

مدافع فصل گذشته پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه به تندی انتقاد كرد و گفت: «نزد آقایان بازی كردن در ماه رمضان گناه دارد اما پایمال كردن حق و حقوق دیگران هیچ اشكالی ندارد.»

به گزارش نما به نقل از سایت گل، ابراهیم شکوری در خصوص این موضوع تاکید کرد: «من با وجود اینکه هنوز یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد داشتم ولی بی سر و صدا و بدون هیچ جنجالی از این تیم جدا شدم، در مقابل انتظار داشتم مسئولان باشگاه پای قول و قرارهایشان باشند نه اینکه حتی جواب تلفنم را هم ندهند! طبق توافقی که موقع جدایی‌ام با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم قرار بود 24 تیر ماه با من تسویه حساب کنند و طلبم را پرداخت کنند اما نتوانسته‌ام کسی را در باشگاه پرسپولیس پیدا کنم تا مطالباتم را بگیرم! البته این تنها دردسر و مشکل من نیست.»



او ادامه داد: «باشگاه پرسپولیس در سال‌های قبل 5 درصد از قراردادم را بابت پرداخت مالیات از من کم کرد تا خودشان مالیاتم را پرداخت کنند ولی این کار را نکرده‌اند تا تاخیر در پرداخت آن جریمه‌ای را شامل حال من کند و مجبور شوم بابت این تاخیر جریمه دیر کرد بپردازم. به نظر شما حق من این بود و این طرز برخورد با من که همیشه بدون حاشیه بودم درست است؟»

شکوری با ابراز گلایه از جریمه 30 درصدی بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: «در هیچ کجای دنیا باشگاه‌ها بازیکنان را 30 درصد جریمه نمی‌کنند. من نمی‌دانم این موضوع چه معنایی دارد! من سه سال در پرسپولیس بودم که روی هم رفته قراردادهایم به پانصد میلیون هم نمی‌رسید که با احتساب جریمه‌ها به حدود 200 یا 250 میلیون می‌رسد! در هر حال حق من این نبود که چنین رفتاری با من شود.»

شکوری در پایان تاکید کرد: « آقایان می‌گویند در ماه مبارک رمضان نباید لیگ برگزار شود و آن را گناه می‌دانند، حالا من یک سوال دارم حق‌الناس را نمی‌دهند گناهی ندارد؟! مگر این حق‌الناس نیست که مرا 30 درصد جریمه می‌کنند، مالیاتم را کسر می‌کنند اما آن را پرداخت نمی‌کنند و از همه بدتر جوابم را نمی‌دهند و به شخصیتم توهین می‌کنند.»

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...