نسخه چاپی

به جان مادرم «خرخره» شهرام همایون را می‌جوم

«اگر من جای شاهزاده بودم همایون را حلق آویز می‌كردم. به خدا اگر حكومت عوض شود خرخره همایون را می‌جوم. به جان مادرم خرخره شهرام همایون را از بیخ می‌خورم.»

1.jpg

به گزارش نما به نقل از  جام نیوز، "دخی عبدی" مجری شبکه سلطنت طلب "ایران آریایی" (IraneAryaee) شنبه 24تیر (July.14) به مصاحبه اختصاصی تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" با "رضا پهلوی" که توسط "شهرام همایون" مدیر این شبکه انجام شد، واکنش تندی نشان داد و با عصبانیت تمام به انتقاد از عملکرد چندین ساله همایون پرداخت.


"دخی عبدی" با دروغین خواندن این ادعا که مصاحبه یادشده به صورت زنده انجام گرفته است، گفت: «آقای همایون! چرا با مردم ایران روراست نیستی و به آن‌ها دروغ می‌گویی؟ شما مدعی شدید این مصاحبه زنده است و تماس‌هایی از ایران به این شبکه می‌شود و سؤال هایی از شاهزاده می‌پرسند و آخر برنامه طوری وانمود کردید که برنامه کاملاً مستقیم و زنده است و قسم هم خوردید که واقعاً برنامه زنده است. اما این برنامه ضبط شده بود.»




2.jpg

وی افزود: «همایون دروغ می‌گوید، چون روز قبل از پخش مصاحبه، بخشی از متن مصاحبه در مجله "فردوسی" چاپ شده بود و من حتی رنگ لباس بعضی از کسانی که به عنوان روزنامه نگار از شاهزاده می‌خواستند سؤال کنند را می‌دانستم. چرا "شهرام همایون" همیشه اشتباه می‌کند و بعداً می آید می‌گوید ما اشتباه کردیم؟ این همایون و نوری زاده کارشان اشتباه کردن است. مثل جریان مدحی که خودشان او را تحویل گرفتند و بزرگ کردند و بعد آمدند گفتند ما اشتباه کردیم. چرا برای مصاحبه حتی به شبکه ما اجازه ندادند که ما هم سؤال کنیم؟»


"دخی عبدی" اضافه کرد: «همایون رفته شاهزاده را آورده که از این طریق پول بگیرد تا شبکه خودش را نگه دارد.»


در ادامه این واکنش، یکی دیگر از فعالان سیاسی به نام "امید دادور" به عنوان مهمان برنامه با تأیید سخنان عبدی اظهار داشت: «نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم به درد دل کردن؟ این شهرام همایون و نوری زاده آن قدر چوب لای چرخ این مملکت گذاشتند که آدم نمی‌داند از کجا شروع کند. به خدا مردم ایران به شهرام همایون اطمینان ندارند.»


وی افزود: «نمی‌دانم همایون با چه فکری آمده این مصاحبه را تهیه کرده؟ اگر من جای شاهزاده بودم همایون را حلق آویز می‌کردم. به خدا اگر حکومت عوض شود خرخره همایون را می‌جوم. به جان مادرم خرخره شهرام همایون را از بیخ می‌خورم.»!


"دادور" تأکید کرد: «مردم ایران حتی یک درصد به امثال شهرام همایون اطمینان ندارند. واقعاً همایون "دلقک" خوبی است. آن طور که همایون با شاهزاده حرف زد، اگر با من حرف می‌زد چنان سیلی به صورتش می‌زدم که چپ و راستش را گم کند. مردم ایران برنامه نوری زاده و شهرام همایون را برای خندیدن می‌بینند.»

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...