نسخه چاپی

بازگشت سالارزاده و آشوبی به جمع آبی‌ها

سعید سالارزاده و فرزاد آشوبی در اردوی تهران به جمع بازیكنان استقلال اهواز برمی‌گردند.

به گزارش نما، پس از آن که سعید سالارزاده، سعید غزل، شاهین مجیدی، محمد غلامی اردوی استقلال اهواز را پیش از بازی این تیم با گسترش فولاد تبریز در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ پانزدهم ترک کردند، باشگاه اهوازی اعلام کرد که این چهار بازیکن تا اطلاع ثانوی در اردوی استقلال اهواز حضور پیدا نمی‌کنند و هیچ دستمزدی هم دریافت نخواهد کرد.

فرزاد آشوبی هم به دلیل عملی‌نشدن بندی از قراردادش که ظاهراً در اختیار قراردادن محل مسکونی بوده درتمرینات استقلال اهواز حضور پیدا نمی‌کرد.

کارون یعقوبی دراین باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باشگاه هیچ تصمیمی برای آن ها نخواهد گرفت تا این که خودشان ابراز ندامت کنند آن موقع به تیم اضافه خواهند شد.

البته قضیه‌ آشوبی از 4بازیکن بود که اردو را ترک کرده بودند.

دراین میان سرمربی استقلال اهواز مایل بود که بازیکنان به تیم برگردند.

وی در این باره گفت: بابت اتفاقات موجود ناراحتن آنها مثل فرزندان من می‌مانند و هیچگاه از رفتنشان خوشحال نبودم دستانم خالیست و امیدوارم به هر شکلی که شده به تیم برگردند.

وی در ادامه افزود: انها را درک می‌کنم انها صاحب خانواده هستند و باید دستمزدی داشته باشند اما نباید فراموش کنند که هیچ بازیکنی تا این لحظه حقوقی را دریافت نکرده است و خود من هم دریافتی نداشته‌ام.

حالا پس از سپری شدن چند هفته‌ پر حاشیه در استقلال اهواز از این باشگاه خبری می‌رسد که ظاهرا فرزاد آشوبی و سعید سالارزاده دراردوی تهران به تیم اضافه خواهند شد.

خبری که ضمن خوشحالی هواداران پس از چند هفته خنده‌ را به لب‌‌های سیاوش بختیاری‌زاده خواهد آورد.

بختیاری زاده که این روزها جایگاهش را در استقلال متزلزل می‌بیند حالا امیدوار است با اضافه شدن سعید سالارزاده و فرزاد آشوبی سروسامان دوباره به تیم بدهد.

حضور این دو شاید شرایط را برای بازگشت محمد غلامی و سعید غزل و شاهین مجیدی مهیا خواهد کرد.

باید دید بازگشت بازیکنان خاطی آیا مشکلات استقلال اهواز را حل خواهد کرد و این تیم از بحران عبور خواهد کرد و یا اینکه همچنان باید این تیم را درانتهای جدول ببینیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...