نسخه چاپی

رهبر معارضان اسرائیلی خواستار استعفای نتانیاهو شد

«یتسحاق هرتزوگ» رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از عملكرد كابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، خواستار استعفای وی شد.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین نوشت: سایت اسرائیلی واللا گزارش داد که یتسحاق هرتزوگ امروز پنجشنبه در جریان بازدید از بخش قدیمی قدس به انتقاد از سیاست های نتانیاهو پرداخت و گفت: نتانیاهو مدت زیادی منتظر ماند و افراطی ها را در زمان مناسب از منطقه دور نکرد.

وی افزود: سیاستمدارانی که وارد مسجد الاقصی شدند باعث شعله ور شدن اوضاع شدند.

هرتزوگ همچنین اشاره کرد که کابینه نتانیاهو در اجرای ماموریت های خود شکست خورده و کنترل اوضاع از دستش خارج شد و تنها کنترل صفحات فیس بوک اعضای کابینه را در اختیار دارد.

اوضاع قدس و کرانه باختری از چند روز پیش به دلیل تجاوزات صهیونیست ها و هتک حرمت مقدسات و مسجد الاقصی متشنج شده و تنها طی دیروز در درگیری های نقاط مختلف کرانه باختری 288 نفر زخمی شدند و این در حالی است که فلسطینیان به اجرای عملیات فردی علیه صهیونیست ها روی آورده و با استفاده از سلاح سرد و زیر گرفتن صهیونیست ها با خودرو سعی دارند با تجاوزات آنها مقابله کنند و در همین راستا نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هدف آرام کردن فلسطینیان خشمگین و جلوگیری از شعله ور شدن انتفاضه سوم دستور ممنوعیت یورش وزرا و اعضای کنست به مسجد الاقصی را صادر کرد.

بنیامین نتانیاهو این دستور را پس از دریافت گزارشی از شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر ممنوعیت ورود وزرا و اعضای کنست به مسجد الاقصی با هدف کاهش خشونت ها و درگیری ها در کرانه باختری صادر کرد.
این گزارش شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به فرماندهی کل پلیس جهت اجرای آن انتقال داده شده است.

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...