نسخه چاپی

كفاشيان خبر داد:

پاسخ AFC در مورد برگزاری جام حذفی در ایران

عکس خبري -پاسخ AFC در مورد برگزاري جام حذفي در ايران

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا با حذف جام حذفی در ایران موافقت كرد.

به گزارش نما، به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان خبر داد که کنفدراسيون فوتبال آسيا حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشته است تا در اين باره فدراسيون تصميم گيري کند.

وي افزود: در جلسه اي که در کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد، مقامات کنفدراسيون مسئله حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشتند. ما مي توانيم در اين باره خودمان تصميم بگيريم که رقابت ها را برگزار کنيم يا نه. البته براي معرفي سهميه هم معيار و ملاک تصميم فدراسيون فوتبال ايران و معرفي از سوي اين فدراسيون به کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد بود.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره گفت وگوي اخير مک‌درموت، مربي بدنساز تيم ملي و استعفايش و اينکه گفته شده فدراسيون نمي تواند غرامت جدايي مک درموت را بگيرد، گفت: ايشان استعفا داده و اين استعفا مربوط به يکي دو روز پيش نيست و يک ماه است. بايد در اين باره کي‌روش اظهار نظر کند و منتظر بازگشت وي هستيم تا در اين باره تصميم گيري کنيم. خود کي‌روش هم اعلام کرده با بازگشت به تهران تصميم گيري مي کند. وقتي ماجرا استعفا باشد آن وقت غرامتي در کار نيست و حتي ممکن است جريمه هم پرداخت کند. ادعاي ايشان مسايل خانوادگي بوده و اينکه چهار فرزند دارد و نمي تواند در ايران کار کند. بايد قرارداد مک درموت بررسي شود.اما ما هم از رفتن ايشان ناراحت هستيم چرا که مربي کاربلد و توانمندي بود. در نهايت کي‌روش بايد بر اساس قرارداد عمل کند و يک مربي ديگر جايگزين او شود.

کفاشيان درباره حضور يا عدم حضور تيم ملي بزرگسالان ايران در مسابقات غرب آسيا و احتمال شرکت تيم ملي زير 22 سال در اين رقابت ها گفت: کنفدراسيون غرب آسيا هميشه از فدراسيون ها مي خواهد تا تيم اصلي در رقابت ها شرکت کند. ما هم از کادر فني در اين باره نظر مي خواهيم و بر اساس نظر کي‌روش تصميم خواهيم گرفت. به هر جهت تقويم رقابت هاي ليگ برتر درباره زماني رقابت هاي غرب آسيا قرار دارد و بايد بررسي کنيم که چه کاري به نفع تيم ملي خواهد بود.

وي درباره مذاکرات با يک مربي اسپانيايي براي حضور در تيم ملي فوتسال گفت: مربي اسپانيايي که قرار است بيايد نمي خواهد به عنوان سرمربي کار کند و قرار است مدير فني باشد. صانعي همچنان سرمربي تيم ملي است و کارها را پيش مي برد.

کفاشيان درباره تعويق تاريخ ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا و همزماني بازي آخر رقابت هاي مقدماتي جام جهاني گفت: ما در اين باره پيشنهاد داده ايم و اين موارد بايد در جلسه هيئت رئيسه اجرايي به تصويب برسد.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...