نسخه چاپی

نامه قلعه نویی به هواداران

عکس خبري -نامه قلعه نويي به هواداران

امیر قلعه نویی در آستانه شروع لیگ دوازدهم به هواداران استقلال نامه نوشت . نامه ای كه متفاوت از گذشته به نظر می رسد

امير قلعه نويي امروز عصر با ارسال نامه اي به سايت گل و ديگر رسانه هاي مجازي در آستانه شروع ليگ جديد خطاب به هواداران استقلال نامه اي نوشت .

متن کامل اين نامه را در زير مي خوانيد :

به نام خدا

دست تقدير روزگار چنين مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوري بار ديگر در کنار هم باشيم. همواره گفته ام و تا روزي که به خواست الهي دمي در بدن داشته باشم خواهم گفت که امير قلعه نويي هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچيز دارد، پس از لطف و عنايت باري‌تعالي از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هواداراني که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهايي که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نريخته‌ام. خاطرات بسيار از ما بر جاي مانده، از قهرماني آسيا تا روزهايي که در سخت‌ترين شرايط در دسته سوم مانديم و جنگيديم، از تمامي افتخاراتي که در دهه 80 به دست آمد.

قصد زياده گويي ندارم اما در آستانه شروعي مجدد هستيم؛ شروعي که اميدوارم با حضور و حمايت همه جانبه شما عزيزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون هميشه، انتهايي با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاينفک تاريخ هفت دهه‌اي اين باشگاه هستيد، شمايي که بوده‌ايد، هستيد و خواهيد ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم يک روز مي‌آييم و يک روز مي‌رويم و خدا کند که تاريخ به دور از حب و بغض و تعصب و کينه قضاوتي عادلانه پيرامون ما داشته باشد که انشالله چنين خواهد بود.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...