نسخه چاپی

بهترین فرصت كی‌روش برای تماشای پدیده‌ها

عکس خبري -بهترين فرصت کي‌روش براي تماشاي پديده‌ها

اردوی تیم ملی فوتبال كشورمان برای دیدار با تركمنستان و گوام به تأخیر افتاد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دو دیدار از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل تیم‌های ملی ترکمنستان و گوام، قرار است اردوی خود را از 10 یا 11 آبانماه آغاز کند که با تعامل بین کادرفنی تیم ملی با سازمان لیگ، مقرر شد، این اردو با 3-4 روز تأخیر از 14 آبانماه پس از پایان دو دیدار از مرحله یک هشتم نهایی و 3 دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شود.

بر همین اساس مسابقات مرحله یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی جام حذفی چهارشنبه 13 آبانماه برگزار می‌شود که برنامه‌ این بازی‌ها به شرح زیر است:

مرحله یک‌هشتم نهایی:

استقلال - فولاد

پدیده - نفت

مرحله یک‌چهارم نهایی:

سایپا - تراکتورسازی

ذوب آهن - پرسپولیس

راه‌آهن -سپاهان

قرار است پس از برگزاری این دیدارها، اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی بین 23 تا 26 بازیکن به همراه لژیونرها مشخص شود تا این نفرات از 14 آبانماه کار خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کنند.

در ادامه تیم ملی در تهران به مصاف ترکمنستان می‌رود و پس از آن با پروازی چارتر راهی گوام خواهد شد تا به مصاف این تیم از دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2018 برود.





**احتمال برگزاری اردو در امارات یا ترکیه در نیم فصل

در برنامه‌ای که کادرفنی تیم ملی از ابتدای آغاز مسابقات لیگ امسال به سازمان لیگ ارائه کرد، اردوهای تیم ملی در زمان دیدارهای این تیم در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 برنامه‌ریزی شده و هرگز در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر در این فصل اردویی برای تیم ملی پیش بینی نشده بود.

با این حال تعطیلی حدود یک ماهه نیم فصل لیگ برتر که به خاطر رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو و حضور تیم امید ایران در این رقابت‌ها، کادرفنی تیم ملی بزرگسالان را به فکر برگزاری اردویی دیگر در این فرصت زمانی انداخته است.

بر همین اساس در صورت فراهم شدن منابع مالی این اردو در دهه دوم دیماه امسال در یکی از دو کشور امارات یا ترکیه برگزار خواهد شد.

البته این اردو در صورتی که برگزار شود، چون تاریخ آن در روزهای فیفادی نیست، بدون حضور لژیونرها خواهد بود و از بازیکنان مشترک تیم امید و بزرگسالان نیز در این اردو خبری نخواهد بود.

با این حال کی‌روش و سایر اعضای کادرفنی قصد دارند در این فرصت، بازیکنانی را به اردو دعوت کنند که علاوه بر اینکه در فصل جاری به نوعی پدیده بوده و نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌‌اند، بیش از این نیز کمتر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تا به این ترتیب کادرفنی این دسته از بازیکنان را نیز نظر بگیرد.

**به دنبال بازی تدارکاتی

کادرفنی تیم ملی برای برگزاری دیدار تدارکاتی در این اردو نامه درخواستی خود را به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرده است تا فدراسیون از حالا برای پیدا کردن یک رقیب گردن کلفت و درست و حسابی در تاریخی که قرار است اردوی نیم فصل برگزار شود دست به کار شود.

البته برگزاری دیدار تدارکاتی نیز منوط به انجام اردو بوده و در صورتی که منابع مالی برای این دیدار فراهم شود، این دو اتفاق نیز خواهد افتاد.

از سوی دیگر موضوعی که موجب می‌شود تا برگزاری دیدار دوستانه برای تیم ملی در تاریخ فوق در هاله‌ای از ابهام باشد، این است که این اردو در روزهای خارج از زمان فیفا دی برگزار می‌شود و بعید است که تیم خوبی برای برگزاری دیدار با تیم ملی ایران در این تاریخ اعلام آمادگی کند.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...