نسخه چاپی

تساوی یك نیمه‌ای استقلالی‌های تهران و خوزستان

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

fه گزارش نما به نقل از تسنیم، استقلال تهران و استقلال خوزستان در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. پروپیچ در دقیقه 44 برای استقلال تهران و عقیل کعبی در دقیقه 38 برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، آرش برهانی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و پروپیچ 11 بازیکن اصلی آبی‌پوشان تهرانی هستند.

عبدالله ویسی هم برای این دیدار فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نساری، رحیم مهدی زهیبی، حسن بیت سعید، عقیل کعبی، پریرا، روح‌الله سیف‌اللهی و سیدجلال عبدی را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد.

دقیقه 3: روح‌الله سیف‌اللهی روی پاس به عقب بازیکنان استقلال با مهدی رحمتی تک به تک شد که نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 6: رحیم مهدی زهیبی پس از دریافت پاس در محوطه جریمه استقلال تهران و دریبل مدافعان این تیم به سمت دروازه ضربه‌اش را روانه کرد که توپ با فاصله کمی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه 17: حسن بیت‌سعید در موقعیتی بسیار مناسب می‌توانست دروازه آبی‌پوشان تهرانی را باز کند اما با بی‌دقتی توپ را تقدیم رحمتی کرد.

دقیقه 19: محمد طیبی به دلیل خطایی که روی بازیکنان استقلال تهران انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 31: روح‌الله سیف‌اللهی از یدالله جهانبازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 35: ارسال آرش برهانی روی دروازه استقلال تهران در موقعیتی بسیار مناسب به پروپیچ رسید اما این بازیکن ضربه سرش را به اوت زد.

دقیقه 38: ضربه ایستگاهی برای استقلال خوزستان و ارسال توپ روی دروازه آبی‌پوشان تهرانی با ضربه خوب یعقوب کریمی همراه بود تا دروازه رحمتی باز شود.

دقیقه 44: شاگردان پرویز مظلومی که نمی‌خواستند تیم‌شان بازنده به رختکن برود، با ارسالی روی دروازه استقلال خوزستان و با ضربه خوب پروپیچ به گل رسیدند تا بازی به تساوی کشیده شود.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...