نسخه چاپی

شبكه‌های اجتماعی خطرناك‌ترین سلاح دشمن در جنگ نرم

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان شبكه‌های اجتماعی را خطرناك‌ترین سلاح دشمن در جنگ نرم دانست و بر ارائه آموزش های پیشگیرانه در این راستا تأكید كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ سید علی اکبر میری شامگاه شنبه در گردهمایی دانش آموزان دبیرستان های پسرانه دامغان در محل دبیرستان نمونه آیت الله خامنه ای این شهر خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: ایمان و خودباوری را در خود تقویت کنید چون در سنی قرار دارید که استعداد فراگیری هر کار خوب را دارید و به همان نسبت به لغزش ها نزدیک هستید، پس راهی را انتخاب کنید که در آینده پشیمان نشوید و حسرت روزهای از دست رفته را نخورید.

عضو شورای تأمین شهرستان دامغان نوجوانان و جوانان را مهمترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: امروز دشمن با جدیت، ضربه به این سرمایه های عظیم را دنبال می کند و تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گرفته تا قشر نوجوان و جوان ما را از معنویات دور ساخته و از او، موجودی سست اراده که هیچ تعلقی به کشور و سرزمینش ندارد بسازد.

میری اضافه کرد: مهم ترین ابزار امروز دشمن برای دستیابی به هدف شوم خود رواج استفاده غیر اصولی از شبکه های اجتماعی است که متأسفانه ما می بینیم و می شنویم چه پیامدها و معضلاتی را به همراه داشته و دارد.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش برخی مهارت های اجتماعی به قشر نوپای دانش آموز اظهار داشت: نوجوانی که برای تحصیل علم و دانش از والدین و فضای خانواده جدا شده و به محیط اجتماعی پا می گذارد برای تطبیق با شرایط جدید و ورود به عرصه جامعه نیاز به کسب مهارت های متنوعی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: ایجاد تعامل هدفمند با آحاد مختلف شهروندان از جمله اقشار تأثیرگذاری چون دانش آموزان، مربیان و معلمان برای تحقق پیشگیری اجتماعی در سالهای اخیر به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته و برنامه های آموزشی پلیس روز به روز در حال افزایش است.

میری در پایان از نمایشگاه ارتقاء امنیت اجتماعی که در محل دبیرستان پسرانه نمونه دولتی آیت الله خامنه ای دایر شده بود بازدید کرد.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...