نسخه چاپی

كیانی: مرد روزهای سخت هستیم

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: با بازیكنان تیم ملی قرار گذاشتیم تا در مسابقات انتخابی المپیك هیچ تیمی را دست‌كم نگیریم.

به گزارش نما ، جلال کیانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بازی تیم ملی هندبال کشورمان برابر عمان در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: بازی اول بود و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا مسابقات را با پیروزی آغاز و راه رسیدن به سهمیه المپیک را هموار کنند.

وی افزود: تمام بازی‌ها در این مسابقات برای ما مهم هستند و برای گرفتن سهمیه به قطر آمده‌ایم. با اینکه در بازی مقابل عمان دو بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما همه تلاش کردند تا بهترین نتیجه حاصل شود و همه انرژی خود را برای کسب این پیروزی به کار گرفتیم.

ملی‌پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم به هماهنگی لازم رسیده است؟ گفت: وضعیت تیم بسیار مناسب است و از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و هماهنگی در شرایط خوبی هستیم. همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و بقیه را به خدا می‌سپاریم تا ان‌شالله بهترین نتایج رقم بخورد. ما مرد روزهای سخت هستیم و می‌خواهیم پاسخ زحماتی که برای این تیم کشیده شده را بدهیم.

کیانی در پایان در خصوص بازی تیم ملی برابر ازبکستان عنوان کرد: ما همه قرار گذاشتیم تا در این مسابقات هیچ تیمی را دست‌کم نگیریم و می‌خواهیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...