نسخه چاپی

علوی: انفجارهای اخیر هشدار به ماست

حجت‌الاسلام علوی گفت: انفجارهای اخیر هشدار جدی به ما می‌باشد كه باید مورد توجه كارشناسی قرار گیرد.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات صبح روز یکشنبه(24 آبان) در پنجاه و نهمین همایش سراسری حراست کل کشور، با اشاره به مسئله نفوذ دشمن و تبیین اهداف دشمن از سوی مقام معظم رهبری، گفت: دشمن همواره در صدد نفوذ و به دنبال آن ضربه زدن به کشور بوده، اما اکنون با توجه به شرایط جدید با این خطر بیشتر مواجهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، وی از نفوذ به عنوان مهمترین تهدید در عرصه‌ جنگ نرم یاد کرد و افزود: ضرورت دارد هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری را در حوزه نفوذ به صورت علمی و پژوهشی مطالعه و بررسی و مبتنی بر آن عمل کرد تا با هوشیاری کامل، دچار غافلگیری نشویم.

وزیر اطلاعات به تلاش عناصر دشمن و عوامل سرویس‌های اطلاعاتی برای استفاده از پوشش‌ها و ظرفیت‌های مختلف برای حضور و نفوذ اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتی خود نقاط مورد هدف دشمن و اولویت‌های آنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نفوذ را به خوبی شناسایی کرده است.

حجت‌الاسلام علوی تروریست‌های تکفیری را مهمترین تهدید در عرصه جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران خواند و با اشاره به انفجارهای اخیر در بیروت و پاریس، تاکید کرد: اولویت‌های اصلی وزارت اطلاعات تأمین امنیت کشور و مقابله با جریان تکفیری است که بحمدالله توفیقات خوبی داشته‌ایم و به مردم هم اطلاع‌رسانی نموده‌ایم.

وی افزود: البته انفجارهای اخیر هشدار جدی به ما هم می‌باشد که باید مورد توجه کارشناسی قرار گیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات برای کشور ما مایه خیر و برکت و نماد مردم سالاری است و مشارکت حداکثری مردم، مشروعیت نظام را بیش از پیش در چشم جهانیان تثبیت می‌کند.

حجت‌الاسلام علوی به مسئولین حراست دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها گفت: حراست‌ها باید نظارت داشته باشد تا در دستگاه‌های دولتی له یا علیه هیچ جریان یا کاندیدای موضع گیری نشود.

وی افزود باید تلاش شود انتخابات در فضایی امن و آرام برگزار شود و پیش از هر چیز مواردی که می‌تواند به این فضا آسیب برساند شناسایی و تدبیر لازم صورت پذیرد.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن از فضای ملتهب در کشور به ویژه در ایام انتخابات سوء استفاده می‌کند و ما باید با اشراف و تسلط اطلاعاتی مانع رسیدن دشمن به اهدافش بشویم.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...