نسخه چاپی

آغاز تنیس جام ستارگان لندن با برتری جوكوویچ

رقابت‌های تنیس جام ستارگان لندن با پیروزی قاطعانه آقای شماره یك این رشته شروع شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نخستین بازی بخش انفرادی تنیس جام ستارگان لندن با برتری نواک جوکوویچ، تنیسور صرب و مرد شماره یک این رشته در بخش مردان به پایان رسید.
او در رقابت با کی‌نیشکوری ژاپنی در دو ست با نتایج مشابه 6 بریک برتری آسانی را تجربه کرد.

در بخش دوبل مردان هم تیم جیمی ماری و جان پرز بریتانیایی در 3 ست با نتایج 7 بر 6، 3 بر 6 و 11 بر 9 زوج ایتالیایی سیمونه بوللی و فابیو فوگینی را شکست دادند.

جام ستارگان به عنوان آخرین تورنمنت هر سال تنیس با حضور 8 مرد برتر آخرین رنکینگ بخش مردان و بخش دوبل در دو گروه چهار تیمی انجام می‌شود.

امسال در گروه موسوم به «استان اسمیت»، راجرر فدرر، نواک جوکوویچ، توماس بردیچ و کی‌نیشیکوری حاضر هستند و در گروه «ایله ناستاس»، رافائل نادال، اندی ماری، داوید فرر و استانیلاس واورینکا رقابت می‌کنند. از هر گروه، 2 تنیسور به نیمه‌نهایی می‌رسند.

در گروه «اش- اسمیت» بخش دوبل مردان، زوج باب و میک برایان، جیمی ماری و جان پرز، سیمونه بلولی و فابیو فوگینی و روهان بوپانا و فلورین مرگه‌آ حضور دارند.

گروه «فلمینگ- مک‌انرو» هم از زوج ژان ژولین روژه و هوریا تکائو، ایوان دویج و مارسلو ملو، پیرهیوز هربرت و نیکو ماهو و مارسین ماتکوفسکی و نناد زیمونیچ تشکیل شده که 2 زوج برتر هر گروه به نیمه‌نهایی راه می‌یابند.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...