نسخه چاپی

تشییع شهید مدافع حرم در گرمسار

پیكر پاك شهید مدافع حرم ظهر امروز و همزمان با اربعین حسینی در شهرستان گرمسار تشییع شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، همزمان با اربعین شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش، پیکر پاک شهید مدافع حرم شهرستان گرمسار با حضور پرشور مردم و مسئولین اجرایی شهرستان گرمسار برگزار شد.

شهید رشید رحیمی از اتباع افغانستانی شهرستان گرمسار و دارای 19 سال سن بود که از حدود یک سال قبل در جبهه‌های دفاع از حرم حضرت زینب (س) در تیپ فاطمیون با تروریست‌های تکفیری متجاوز می‌جنگید.

این شهید والامقام هفته گذشته براثر برخورد ترکش دشمنان اسلام به بدن مطهرش به در جه رفیع شهادت رسید.

مردم شهرستان گرمسار نیز امروز با حضور پرشور خود پیکر پاک این شهید مدافع حرم از مکان سپاه قدیم تا گلزار شهدای گرمسار بر دستان خود تشییع کردند.

در ابتدای این مراسم پیکر مطهر این شهید مورداحترام نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران شهرستان گرمسار قرار گرفت و پس از آن پیکر پاک این شهید در قطعه شهدای گلزار شهدای گرمسار به خاک سپرده شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه گرمسار و طیف گسترده‌ای از مردم شهیدپرور گرمسار در این مراسم تشییع حضور داشتند.

در پایان این مراسم حاضران با شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود نسبت به ستمگران زمان اعلام کردند.

فرماندار گرمسار در حاشیه این مراسم با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به‌ویژه سرور شهیدان اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش گفت: امیدواریم شاهد نابودی تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری و توطئه دشمنان باشیم که این مهم با مقاومت و پایداری ملت مظلوم سوریه محقق خواهد شد.

۱۳۹۴/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...