نسخه چاپی

خوردن گوشت دست متهم توسط زن داعشی

یك سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن موصلی معروف شد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، داستان از آنجا آغاز مي شود که داعش در مناطق تحت اشغال خود براي نوع پوشش زنان احکامي را وضع کرده است و در صورتي که فردي از اين احکام سرپيچي کند به بدترين شکل مجازات مي شود.

«معصم» نام زني ست که در موصل به حکم وضع شده داعش در نوع پوشش زنان پايبند نبوده و به زعم قاضي داعش بايد محاکمه شود.

داعش براي محاکمه زن موصلي به وي دو پيشنهاد داد که آيا مي خواهي پوستت را بکنيم يا گازت بگيريم؟!

معصم که گمان مي کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزينه گاز گرفتن را قبول مي کند.

به گزارش الحدث نيوز، «بلواء» سرباز زن آسيايي ست که قاضي از او خواست تا در کيلساي "حي النبي جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

زن داعشي اين درخواست را قبول کرد و در انظار عمومي، دندان هاي خود را به گوشت زن موصلي فرو برد و تکه اي از بدن وي را جدا کرد و بلعيد.

زن موصلي در داخل کليسا بر اثر خون ريزي جان خود را از دست داد.

داعش براي انجام سحر و جادو نيز مجازات عجيبي وضع کرده است، فردي که سحر و جادو انجام دهد از وسط سرش تا انتحاي کمر نزديکي کمربند شکافته مي شود.

همچنين براي کشيدن سيگار يا فروش آن، سه حکم وضع کرده است اولين حکم قطع انگشتان دست با شي تيز است، حکم دوم منفجر کردن انگشتان دست و سوم انداختن لوله هاي آهني بر روي انگشتان دست است تا انگشتان له شوند.

مجازاتي مانند قطع زبان با سيم چين، سوزاندن پاي متهم يا آويزان کردن از سقف و کشدين آنان به پايين که منجر به شکستن کتف و جداشتن بافت هاي بدن مي شود از مجازات هاي عادي و رواج يافته اين گروه تروريستي است.

مراسم تعذيب هر هفته برگزار مي شود و در آن متهم را به منطقه "الخسفه" واقع در 20 کيلومتري جنوب موصل مي برند. اين منطقه يک گودال بسيار بزرگي دارد و براي کشتن مردم مناسب است.

متهم آنجا بايد بين قطع شدن دست، زندان شدن، پرداخت غرامت يا به ضرب گلوله کشته شدن، يکي را انتخاب کند.

۱۳۹۴/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...