نسخه چاپی

وزیر اقتصاد لبنان: موضع واحدی با «حزب‌ الله» داریم

علی خلیل در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت: موضع ما با حزب‌الله موضع واحدی است و هیچ مسئله‌ای برای ایجاد اختلاف میان ما وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، وزیر اقتصاد لبنان در دیدار با دکتر «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان، گفت: کشور ایران در میان کشورهای منطقه جایگاه رفیعی دارد و تاثیرات مثبت شما در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای قابل تقدیر است.

«علی حسن خلیل» افزود: ما از اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از سال‌ها مبارزه توانست به پیروزی بزرگی درخصوص مسئله هسته‌ای دست پیدا کند، خوشحالیم و همواره به این امر ایمان داشتیم که بالاخره شما به نتیجه مطلوب دست خواهد یافت.

وی با اشاره به تغییر موازنه قوا در منطقه تصریح کرد: حضور فعال جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که موازنه قوا در منطقه تغییر کند و رژیم صهیونیستی متزلزل شود و ایران هم‌پای کشورهای درگیر با اسرائیل مانند فلسطین و لبنان در عرصه حضور داشته و بسیار تاثیرگذار بوده است.

معاون سیاسی رئیس مجلس لبنان تاکید کرد: امروز ما باید با دو جبهه در جنگ باشیم که یکی رژیم صهیونیستی و دیگری تروریسم داخلی است و ما امیدواریم که با کمک کشورهای دوست در منطقه بالاخص ایران بتوانیم مشکلاتمان را حل نماییم.

علی خلیل در پایان اظهار داشت: موضع ما با حزب‌الله موضع واحدی است و هیچ مسئله‌ای برای ایجاد اختلاف میان ما وجود ندارد و امیدواریم که بتوانیم با وجود تاخیر طولانی انتخابات ریاست جمهوری را هر چه سریع‌تر برگزار نماییم.

۱۳۹۴/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...