نسخه چاپی

كوچ اینستاگرامی پرسپولیسی ها

یكی از چالش های عمده فضای مجازی كه البته اجتناب ناپذیر هم هست چالش بی پروایی است. چالشی كه بیش از هر كس گریبان سلبریتی ها را در این فضا می گیرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، به نظر می‌رسد یکی از چالش های عمده فضای مجازی که البته اجتناب ناپذیر هم هست چالش بی پروایی است. چالشی که بیش از هر کس گریبان سلبریتی ها را در این فضا می گیرد. آنها که گاهی واکنش های تندی از خود به نمایش می گذارند و گاهی خیلی آهسته از کنار توهین ها می گذرند و گاهی هم به ارشاد می پردازند.

مثلا همین چند هفته پیش بود که بهنوش بختیاری که از فعالان اینستاگرام به حساب می آید در واکنش به صحبت های تند یکی از فالورهایش او را با لحن بدی مخاطب قرار داد و حسابی از خجالت وی درآمد.

اما در جدیدترین چالش، مهدی طارمی و چند تن دیگر از پرسپولیسی‌ها عطای اینستاگرام را به لقایش بخشیدند و به‌طور کلی صفحاتشان را بستند.

طارمی مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس و آقای گل رقابت های لیگ برتر که در پی از دست دادن موقعیت های گل متعدد طی هفته‌های اخیر، مورد انتقاد کاربران قرارگرفته بود، ابتدا گزینه پند و نصیحت را در دستور کار قرار داد اما وقتی مخاطبان همچنان به انتقادات شدید خود ادامه دادند، تصمیم گرفت صفحه اش را در اینستاگرام ببندد.

پس از این حرکت طارمی تعداد دیگری از بازیکنان باشگاه پرسپولیس صفحه شخصی اینستاگرامشان را پاک کردند. رضا نورمحمدی، سوشا مکانی، محسن بنگر، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان از جمله بازیکنان هستند.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...