نسخه چاپی

بی توجهی مسوولان نسبت به فوت‌شدگان كرمانی !

عکس خبري -بي توجهي  مسوولان نسبت به فوت‌شدگان کرماني !

نماینده مردم سیرجان در مجلس نسبت به بی‌توجهی مسئولان درباره فوت افراد بر اثر آنفلولانزا در استان كرمان انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی تذکری با استناد به ماده 110 آئین‌نامه داخلی مجلس خطاب به علی لاریجانی، اظهار داشت: از یک انسان بزرگوار همچون حضرتعالی انتظار داشتیم صبح امروز در مورد مسائل حساس و فوری کشور در نطق پیش از دستور خود سخنانی را مطرح کنید.



وی بر همین اساس گفت: بیش از 30 نفر ظرف 2 تا 3 روز گذشته مثل برگ خزان در استان کرمان از بین رفته‌اند؛ اگر یک نفر در آن سر دنیا از بین برود همه بسیج می‌شوند و پیام می‌دهند.



این نماینده مجلس خطاب به رئیس مجلس و رئیس‌جمهور، گفت: در استان ما دارو گیر نمی‌آید و 10 نماینده این استان از روز گذاشته فریاد می‌زنند، اما به جای اینکه وزیر محترم روز گذشته به دانشگاه برود باید جلسه فوری تشکیل می‌داد و به موضوع فوت افراد بر اثر آنفولانزا در استان کرمان رسیدگی می‌کرد.



حسن‌پور خطاب به رئیس مجلس گفت: لطفا همین امروز کمیسیون بهداشت و درمان را مامور کنید تا به کرمان بیایند و این موضوع را بررسی کنند. از هیئت‌رئیسه نیز درخواست دارم نماینده ویژه‌ای را به این استان بفرستد تا این موضوع را بررسی کند.



وی با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه ملی گفت: دیشب در صدا و سیما اعلام کردند که این بیماری از 6 سال گذشته وارد کشور شده و حالا جای سوال است که این پول‌هایی که برای مقابله با این موضوع گرفتند را چه کردند؟ لذا باید پاسخ دهند که بودجه مربوط به سلامت کجا رفته است؟



علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر این نماینده مجلس گفت: نکته‌ای که شما فرمودید را حتما هم به وزیر بهداشت تذکر می‌دهم تا هر چه زودتر پیگیری کند و هم از رئیس کمیسیون بهداشت و درمان می‌خواهم تا پیگیری این موضوع را به صورت جدی داشته باشد.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...