نسخه چاپی

حاشیه‌های سفر جهانگیری به البرز

سوار شدن معاون اول رییس جمهور بر تراكتور ، برگشت وی با مترو به پایتخت و جا ماندن ماشین حامل خبرنگاران از حاشیه های سفر اسحاق جهانگیری به استان البرز بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، معاون اول رییس‌جمهور به همراه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر جهاد کشاورزی ساعت هشت صبح امروز، سه‌شنبه به استان البرز سفر کردند.

* معاون اول رییس‌جمهور بار دیگر به البرز آمد اما این بار برخلاف تشریفات معمول حضورش در کرج با قطار رقم خورد و رفتنش از این کلان‌شهر با مترو سواری همراه شد.

* جهانگیری با اتوبوسی سفیدرنگ به البرز گردی پرداخت. همه خودرورها به دنبال این اتوبوس سفید درحرکت بودند که ماشین حامل خبرنگاران باکمی شیطنت در حال سبقت گرفتن از ماشین حامل مسئولان بود که با اخطار تیم حراست مجبور به کاهش سرعت خود شد و این شیطنت باعث گم‌شدن خبرنگاران شد.

* معاون اول رییس‌جمهور آمدن و رفتنش را در حالی این‌گونه رقم زد تا ضرورت توجه مردم به وسایل حمل‌ونقل عمومی و ظرفیت‌های موجود میان دو کلان‌شهر تهران و کرج را نشان دهد.

* معاون اول دولت یازدهم اما سواری گرفتنش محدود به‌قطار و مترو نشد و در بازدید از برخی صنایع و خط تولید واحدهای صنعتی البرز فرصت را مغتنم شمرد و بر تراکتور ساخت داخل هم سوار شد.

* جهانگیری در پایان سخنان خود کوتاه کردن کلامش را به‌حساب خستگی گذاشت و گفت: امروز به دلیل این که حالم خوب نیست زیاد صحبت نکردم.

* جلسه شورای اداری استان البرز به ریاست اسحاق جهانگیری در حالی آغاز شد که به علت نبود برنامه‌ریزی صحیح از سوی روابط عمومی استانداری البرز برخی از خبرنگاران از پوشش خبری این جلسه بازماندند این در حالی بود که روز گذشته اسامی خبرنگاران برای حضور در بازدیدهای معاون اول رییس‌جمهور به استانداری البرز اعلام‌ شده بود.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...