نسخه چاپی

حركت رونالدینیویی فدراسیون فوتبال!!

عکس خبري -حرکت رونالدينيويي فدراسيون فوتبال!!

در حالی كه فدراسیون فوتبال تلاش زیادی كرد تا رضایت AFC را برای حذف جام حذفی بگیرد، سرپرست سازمان لیگ از احتمال برگزاری این مسابقات خبر داد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان درباره برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: «در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که روز گذشته برگزار شد، تصویب شد مسابقات جام حذفی کشور فصل 92-91 و تقویم مسابقات لیگ برتر و سایر شرایط ارائه شده مرتبط جهت حضور تیم ها در مسابقات جام حذفی کشور در صورت موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر برگزار شود.»


سرپرست سازمان لیگ در حالی تلاش می کند مسابقات جام حذفی در فصل جاری برگزار شود که مسئولان فدراسیون فوتبال در اجلاس AFC یکی از مباحث مهم خود را در خصوص حذف این مسابقات در لیگ جاری بنا گذاشتند و توانستند موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای حذف مسابقات بگیرند.


نکته عجیب این است که معلوم نیست در فدراسیون فوتبال بر چه اساسی تصمیم گیری می شود و چرا به یکباره در همان مجموعه گروه دیگری به دنبال تغییر برنامه هستند. حدود یک ماه فوتبال ایران بابت تصمیم فدراسیون مبنی بر حذف جام حذفی به دلیل برنامه های تیم ملی درگیر بود و خیلی از باشگاه ها و مربیان با این تصمیم مخالف بودند اما فدراسیون فوتبال بدون توجه به این انتقادات از AFC نظر موافق گرفت اما اینک هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جام حذفی است!


آیا نمی شد این طرح پیش از مطرح شدن حذف جام حذفی در AFC در ایران مورد بررسی قرار می گرفت؟ این چه سیاستی است که فدراسیون در پیش گرفته و اصلا گیر افتادن در گردونه ای که فقط سرگیجه می آورد برای چیست؟

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...