نسخه چاپی

محور های ارتباطی خراسان رضوی عاری از بارش برف

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به بازگشت بسیاری از زائران رضوی گفت:در حال حاضر ترافیك در سطح استان به صورت روان جریان دارد و محور های ارتباطی عاری از بارش برف است.

به گزارش نما ، علیرضا خجسته با اشاره به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی در سطح جاده ها با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در جاده های استان وجود ندارد و در حال حاضر عبور و مرور به راحتی صورت می گیرد به خبرنگار مهر گفت: از امروز عصر ترافیک به صورت سنگین و نیمه سنگین در محورهای خروجی مشهد پیش بینی می شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و دیگر نهادهای خدمت رسان برای خدمت‌رسانی ویژه به زائران پیاده حضرت رضا(ع) با وجود بارش برف در روزهای پایانی پیاده روی زائران در جاده ها با مشکل خاصی رو برو نبودیم.

وی با اشاره به اینکه در حال سطح جاده های استان عاری از برف بوده و عبور و مرور به صورت عادی صورت می پذیرد، گفت: در صورت تغییر شرایط جوی ۹۶ گروف برف‌روب اداره کل راه و شهرسازی استان در صحنه حاضر شده و رفت و آمد را برای مسافران میسر خواهند کرد.

خجسته با بیان اینکه گروه های برف روب اداره راه و شهرسازی در نقاط برف خیز شامل گردنه های شمالی استان مستقر هستند، اضافه کرد: در حال حاضر گروه های بر‌ف‌روب در ۷۶ نقطه استان ۲۰ هزار و ۴۸۴ کیلومتر از جاده های استان تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی تحت پوشش قرار داده اند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: در این طرح ۶۰۳ دستگاه انواع ماشین آلات برف روب با یک هزار و ۱۰۵ کادر وظیفه بازگشایی راه های استان را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: راهدارخانه های مستقر در جاده های استان مجهز به امکانات اولیه و تجهیزات ایمنی بوده و در مقاطع بحرانی از ظرفیت آنها برای کمک به رانندگان و بازماندگان در راه ها استفاده می شود.

۱۳۹۴/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...