نسخه چاپی

كشف یك تن مواد مخدر در كرمان

فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: پلیس كرمان در 24 ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه بیش از یك تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ كشف كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، رضا بنی‌اسدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های شرقی به مرکز کشور از طریق استان کرمان مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر ضمن شناسایی مسیر تردد سوداگران مرگ در محور کوهستانی جیرفت ـ رابر یک دستگاه خودرو پژو 405 را در یک عملیات هوشمندانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 429 کیلوگرم حشیش و 202 کیلوگرم تریاک را کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

بنی‌اسدی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو پراید نیز که به عنوان اسکورت از آن استفاده شده بود، توقیف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پلیس کرمان در 24 ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه بیش از یک تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کرد.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...