نسخه چاپی

نقاب جدید آمریكا برای مقابله با ایران

عکس خبري -نقاب جديد آمريكا براي مقابله با ايران

درحالی كه جریان غربگرا در كشورمان از تنش‌زدایی و پایان تخاصم با جبهه استكبار سخن می‌گفت، كنگره آمریكا تحریم جدیدی علیه كشورمان تصویب كرد كه ایران را با محدودیت جدی در امر گردشگری مواجه می‌كند

مقابله با جمهوری اسلامی ایران و گفتمان مردم ایران، نیت اصلی جبهه استکبار به سرکردگی ایالات متحده آمریکاست که هر روز با نقاب جدیدی ادامه پیدا می‌کند. یک روز با حمله نظامی، یک روز با فتنه ۸۸، روز دیگر با مناقشه هسته‌ای و تحریم و هزار بهانه که پایان آن تنها یک شرط دارد و آن، پایان انقلاب اسلامی مردم ایران است. حال پس از توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای ۱+۵، آمریکا برای دشمنی با مردم ایران بهانه‌های تازه‌ای یافته است، از جمله محکومیت حقوق بشری ایران با همکاری عربستان، آمریکا و صهیونیست‌ها در سازمان ملل، وضع تحریم‌های جدید و... که این سخن حکیمانه رهبر معظم انقلاب را که در اوج مذاکرات هسته‌ای فرمودند: «بنده عقیده‌ام این است که اگر حتی در مسئله هسته‌ای هم همان‌جور که آنها دیکته می‌کنند، ما پیش برویم و قبول کنیم دیکته آنها را، باز هم حرکت مخرب آنها و تحریم‌های آنها برداشته نخواهد شد؛ انواع و اقسام مشکلات را باز هم درست می‌کنند؛ چون با اصل انقلاب مخالفند»، در برابر دیدگان ما قرار می‌دهد.
در تازه‌ترین این بهانه‌گیری‌ها، درحالی که جریان غربگرا در کشورمان از تنش‌زدایی و پایان تخاصم با جبهه استکبار سخن می‌گفت، کنگره آمریکا تحریم جدیدی علیه کشورمان تصویب کرد که ایران را با محدودیت جدی در امر گردشگری مواجه می‌کند؛ صنعتی که گویا دولت در دوران پسابرجام بسیار بر آن دلبسته بود و اعلام می‌شد، با بسته شدن پرونده هسته‌ای درب‌های ایران به روی گردشگران خارجی گشوده خواهد شد. براساس مصوبه کنگره آمریکا که به بهانه مقابله با گسترش تروریسم به تصویب رسیده است، هرکس از سال ۲۰۱۱ (زمان شروع ناآرامی‌ها در سوریه) به ایران سفر کرده باشد یا از این به بعد سفر کند و تبعه کشورهایی باشد که با آمریکا تفاهم‌نامه لغو روادید دارند و می‌توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند، دیگر نمی‌تواند راهی آمریکا شود. قانونی که بی‌شک بازدارندگی زیادی را برای سفر گردشگران ۴۰ کشوری که مشمول این قانون می‌شوند، به ایران به وجود می‌آورد.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...