نسخه چاپی

رئیس جمهور طرفدار چه تیمی است؟

عکس خبري -  رئيس جمهور طرفدار چه تيمي است؟

آقای رئیس جمهو به ما كمكی نكرد و كار به جایی رسید كه به آقای رئیس جمهور احمدی نژاد گفتم اصلا ما پول نخواستیم به فكر آقای فتح الله زاده باشید.

پابان بندی اولین نود سال ، بگومگوی تند علی فتح الله زاده و محمد رویانیان بود.

به گزارش گل آتش این دعوا را علی فتح الله زاده روشن کرد. او که درباره نقل و انتقالان و بازار امسال رف می زد ، رویانیان را متهم به خرج بی خساب و سوء استفاده از پست دولتی اش برای دریافت بودجه کرد که محمد رویانیان ضمن رد دریافت هرگونه پولی از دولت اظهار داشت: بنده با تلاش هایی که کردم و با مذاکراتی که با ریاست جمهوری و رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق داشتم بودجه شش میلیاردی پرسپولیس و استقلال را دو برابر کردم تا مشکلات مالی دو تیم حل شود. برای مذاکراه افزایش بودجه دو تیم به مجلس رفتیم و اوضاع آن قدر خراب بود که فقط به خاطر من که سردار این کشور بودم ما را از مجلس بیرون نینداختند.

رویانیان گفت: آقای رئیس جمهو به ما کمکی نکرد و کار به جایی رسید که به آقای رئیس جمهور احمدی نژاد گفتم اصلا ما پول نخواستیم به فکر آقای فتح الله زاده باشید که بی پول شده.آقای رئیس جمهور هم فکر کنم استقلالی است...

وی گفت :مت هنوز هیچ پولی از دولت یا مجلس دریافت نکرده ایم اما 12 میالیارد بودجه دارم که با اسپانسرس که خواهیم گرفت هزینه های امسال را پوشش می دهد. من فصل گذشته با شرکت های آئودی و اوپل قرارداد بستم و هزینه های باشگاه را تامین کردم.
او همچنین در پاسخ به این جمله فتح الله زاده که برادرش در شرکت صدرا کار می کند ، گفت: برادر من در مجلس کار می کند و نه من و نه برادر من سمتی در شرکت صدرا نداریم. این شرکت صدرا با آن که شما فکرش را می کنید فرق دارد!

محمد رویانیان درباره سقف قراردادها گفت:«با آیتم هایی که فدراسیون فوتبال گذاشته بود ما تا سقف 550 میلیون تومان می توانستیم به هر بازیکن بپردازیم ولی ما ارقامی که داده بودیم بیش از این رقم همان در حوالی 600 میلیون یا کمی بیشتر و کمتر است.»

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...