نسخه چاپی

آنگ سان سوچی به جمع آوری زباله رفت

رهبر اپوزیسیون میانمار امروز (یكشنبه) در حضور علنی نادری از زمان پیروزی انتخاباتی‌اش، با هدف تاكید بر تعهد حزبش به خدمات اجتماعی برای جمع آوری زباله به خیابان رفت.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: آنگ سان سوچی، رهبر اپوزیسیون میانمار به نمایندگان تازه انتخاب شده پارلمان از حزب "لیگ ملی برای دموکراسی" که حدود 80 درصد از کرسی‌ها را در انتخابات هشت نوامبر به دست آوردند گفت: شما به معنای واقعی کلمه مسئول تمیز نگه داشتن حوزه‌های انتخاباتی خودتان هستید.

زباله یکی از مشکلات بسیار بزرگ در میانمار محسوب می‌شود زیرا این کشور از کمبود امکانات جمع آوری منظم زباله و محل‌های مناسب برای دفن زباله‌ رنج می‌برد. آنگ سان سوچی بر روی این مساله به عنوان راهی برای اثبات تلاش‌های حزب "لیگ ملی برای دموکراسی" در راستای خدمت به مردم دست گذاشت.

آنگ سان سوچی 70 ساله رهبری تیمی از اعضای حزب و داوطلبان را در سراسر حوزه انتخاباتی‌اش در شهرستان "کاوهمو" واقع در حومه منطقه یانگون برای جمع آوری زباله به عهده گرفت.

وی با خبرنگاران مصاحبه نکرد و تنها به آن‌ها گفت: عکس گرفتن را متوقف و جمع آوری زباله را آغاز کنید.

تت تت کین، یکی از نمایندگان جدید منتخب پارلمان از منطقه یانگون گفت: جمع آوری زباله نخستین کاری است که می‌توانیم برای خدمت به مردم انجام دهیم. این یک درس اساسی و مهم برای تمامی نمایندگان پارلمان است.

ناظران می‌گویند، حزب لیگ ملی برای دموکراسی برای برآورده کردن آرزوها و امیدهای مردمی که مدت‌ها زجر کشیده‌اند به شدت تلاش می کند و به دنبال چاره‌ای برای مشکلات اقتصادی و اجتماعی ملت است.

نمایندگان تازه منتخب نیز باید از زیر و بم قدرت و سیاست‌گذاری درس گرفته و آن را در تلاش‌های حزب خود به کار بگیرند. اما آنگ سان سوچی می‌تواند بر اشتیاق طرفدارانش حساب کند.

"مایو آنگ که" به این کمپین پاکسازی پیوسته گفت: ما به یک رهبر خوب نیاز داریم تا به ما نحوه زندگی را نشان دهد. هنگامی که آنگ سان سوچی حرفی می‌زند، مردم آماده اجرای آن هستند. او تنها حرف نمی‌زند بلکه عمل می‌کند.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...