نسخه چاپی

گران‌قیمت‌ترین بازیكن‌ایران با 4.5 میلیاردتومان!

دعوای رویانیان و فتح الله زاده در برنامه شب گذشته نود هر چه نداشت حداقل قیمت قرارداد جواد نكونام را فاش كرد.

دیشب وقتی بحث طرفین بالا گرفت و صحبت جذب نکونام پیش آمد مدیرعامل پرسپولیس خطاب به فتح الله زاده گفت گفت: شما برای جذب نکونام برای یک سال یک میلیون و چهارصد هزار یورو فقط بابت رضایت‌نامه داده‌اید که فتح الله زاده گفت چنین چیزی نیست و 700 هزار یورو داده‌ایم.

رویانیان هم در پاسخ گفت مدیربرنامه های نکونام این موضوع را به ما گفت که اوساسونا این مبلغ را می خواهد؛ 700 هزار یورو در ابتدا و 700 هزار یورو هم برای 10 ماه بعد. سکوت مدیرآبی در این لحظه به معنای تایید این ارقام بود و حالا می توان با یک حساب سرانگشتی به این مهم رسید که خریدن نکو چقدر برای آبی ها آب خورده است.


آبی ها برای دریافت رضایت نامه جواد برای سال اول هفتصد هزار یورو داده اند که در صورت تمدید قرارداد این رقم به یک میلوین و چهارصدهزار یورو می رسد . اگر هر یورو را 2400 تومان محاسبه کنیم می شود سه میلیارد و سیصد و شصت میلیون تومان!

به این رقم باید خود قرارداد نکو را هم اضافه کرد که سقف قرارداد است و که با احتساب ملی پوش بودنش680 میلیون تومان بوده است.جالب اینکه به این مبلغ آپشن هایی هم برای هر سال اضافه می شود که شامل مبالغ پاداش قهرمانی در لیگ و .. می شود که حتما جدا از پاداش کلی بازیکنان پرداخت خواهد شد .

با این حساب می توان براحتی اذعان کرد جذب نکو چیزی حدود چهار و نیم میلیارد برای آبی ها آب خورده و حالا کاپیتان تیم ملی و استقلال گرانقیمت ترین بازیکن ایران است .

نکونام که مهمترین ایرانی حاضر در لیگهای اروپایی بوده از قطر و ترکیه پیشنهاداتی برای ادامه بازی داشت اما استقلال را انتخاب کرد.او در سال 1382 نیز با تمدید 300 میلیونی قراردادش با پاس رکورد نقل و انتقالات فوتبال ایران را جابه جا کرده بود.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...