نسخه چاپی

توافق فدراسیون فوتبال با صداوسیما

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از توافق نهایی با مسئولان صداوسیما برای پخش زنده مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: دوربین‌های تلویزیونی می‌توانند تا پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر، بدون هیچ مشكلی مسابقات را پوشش دهد.

هادی آیت اللهی در گفتگو با مهر در مورد اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها برای پوشش تصویری مسابقات هفته دوم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعدازظهر امروز سه‌شنبه نشستی بین نمایندگان صداوسیما و فدراسیون فوتبال برگزار شد که در این نشست آقایان بهروان و نبی به نمایندگی از فدراسیون حضور داشتند.

وی افزود: در پایان این نشست توافقات خوبی بین طرفین در مورد حق پخش تلویزیونی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر حاصل شد که براساس این توافق صداوسیما می‌تواند تا پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بدون هیچ مشکلی این رقابت‌ها را پوشش دهد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد توصیه وزیر ورزش و جوانان به این فدراسیون برای پخش مسابقات لیگ اظهار داشت: وزیر ورزش هیچگونه توصیه‌ا‌ی را به مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌‍‌ها جهت پوشش هفته دوم لیگ برتر نکرده است. ایشان در این مورد حتی وساطت و پادرمیانی هم نداشته است.

وی در خصوص برگزاری رقابت‌های جام حذفی نیز تاکید کرد: به دلیل اینکه پرداختن به مسئله حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر بخش عمده‌ای از زمان نشست روز دوشنبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را به خود اختصاص داد، تصمیم گیری در مورد برگزار شدن و یا نشدن جام حذفی در این فصل به اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ تفویض شد. آنها نیز به این جمع بندی رسیدند که رقابت‌های جام حذفی در این فصل برگزار شود.

آیت‌الهی در خصوص درخواست غرامت 500 میلیون شرکت تبلیغاتی طرف قرارداد فدراسیون فوتبال از سازمان لیگ به دلیل پوشش نامناسب تصویری دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم هرمزگان گفت: این نامه به دست رئیس فدراسیون فوتبال رسیده و باید ببینیم که ایشان در این خصوص چه تصمیمی خواهند گرفت.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...