نسخه چاپی

كمپین «شب چله بدون اینترنت، با خانواده»

انجمن همیاران زیست سبز ،به منظور درك هر چه بهتر شرایط زندگی خانوادگی و آشنایی با مصادیق خانوادگی ، خواستار كمپین "شب چله بدون اینترنت" از ساعت 19 الی 24 روز دوشنبه 30 آذرماه همزمان با شب یلدا شد تا خانواده ها از كنار هم بودن لذت برده و صمیمیت ها تقویت شود.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران: انجمن همياران زيست سبز ،به منظور درك هر چه بهتر شرايط زندگي خانوادگي و آشنايي با مصاديق خانوادگي ، خواستار كمپين "شب چله بدون اينترنت" از ساعت 19 الي 24 روز دوشنبه 30 آذرماه همزمان با شب يلدا شد تا خانواده ها از كنار هم بودن لذت برده و صميميت ها تقويت شود.

اين انجمن با اعلام راه اندازي اين كمپين ، دليل آن را احياي سنت گفتگو و در كنار هم بودن خانواده ها در اجراي اين آيين ايراني اعلام كرد.

بر اساس اين گزارش، يكي از مسائل اجتماعي كه جوامع امروزي به آن مبتلا هستند ضعف ارتباطات خانوادگي است و از آنجايي كه مشكلات خانواده ها به صورت ناهنجاري هاي اجتماعي بروز مي كند خانواده و سلامت آن از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.

اين تشكل غير دولتي يكي از زمينه هاي اصلي در بروز مشكلات ارتباطي خانوادگي را استفاده بيش از حد در فضاي مجازي مي داند و تاكيد دارد در اين آيين كه بر اساس تعاملات خانوادگي ، توجه به بنياد خانواده و احترام به بزرگترها بنا شده است با حذف چند ساعته اينترنت اين آيين باستاني را اجرا كنيم.

به همين منظور براي درك هر چه بهتر شرايط زندگي خانوادگي و آشنايي با مصاديق خانوادگي "شب چله بدون اينترنت" از ساعت 19 الي 24 روز دوشنبه 30 آذرماه همزمان با شب يلدا به اجرا در بيايد تا خانواده ها از كنار هم بودن لذت برده و صميميت ها تقويت شود.

۱۳۹۴/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...