نسخه چاپی

مرگ مرموز مرد جوان در شب یلدا

قتل مرد میانسال در شب یلدا آخرین پرونده‌ای است كه روی میز بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، نيمه شب يلدا، قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 114 قياسي از قتل مرد جواني با خبر شد.



مأموران كلانتري به بازپرس اعلام كردند ساعتي قبل مرد 46 ساله‌اي كه با ضربات چاقو زخمي شده بود، پس از انتقال به بيمارستان هفت‌تير شهر ري فوت شده است. لحظاتي پس از اعلام اين خبر، بازپرس همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در بيمارستان حاضر شد.



بررسي‌ها نشان داد كه مرد جوان با ضربات چاقو به پشتش فوت شده است. تحقيقات همچنين نشان داد مقتول حدود ساعت 20 و 30 دقيقه شب هنگام بازگشت از پارك محله‌شان در خيابان عارف جنوبي حوالي بزرگراه شهيد محلاتي از سوي دو سرنشين موتورسيكلت مورد حمله قرار گرفته كه در جريان آن ترك‌نشين موتورسيكلت وي را با چند ضربه چاقو مجروح كرده است و پس از آن از محل گريخته‌اند.



يكي از شاهدان گفت: لحظه حادثه نزديك پارك محله‌مان بودم كه مقتول از پارك خارج شد و به طرف خانه‌شان به راه افتاد. ثانيه‌هايي بعد موتورسيكلتي با دو سرنشين از پشت به او نزديك شدند و ترك‌نشين از موتورسيكلت پياده شد و ناگهان چند ضربه چاقو به مقتول زد و به سرعت از محل گريختند. پس از اين مقتول در حالي كه زخمي بود به طرف خانه‌شان دوباره به راه افتاد و من فكر نمي‌كردم ضربات آنقدر شديد باشد كه او را به قتل برساند.


يكي ديگر از شاهدان هم گفت: جلوي مغازه‌ام نشسته بودم كه مشاهده كردم ايوب سر كوچه‌شان نقش بر زمين شد. به سرعت خودم را به او رساندم تا كمكش كنم كه متوجه شدم لباس‌هايش خوني است. سپس با مأموران پليس و اورژانس تماس گرفتم و او را به بيمارستان هفت‌تير منتقل كرديم.


يكي از اعضاي خانواده مقتول هم گفت: ايوب ساعتي قبل براي رفتن به پارك محله‌مان از خانه بيرون رفت تا اينكه همسايه‌ها گفتند او را با چاقو زخمي كرده‌اند. او با كسي دشمني نداشت و نمي‌دانم دو موتورسوار براي چه او را كشتند. جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.


كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور قاضي احمدبيگي تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي عاملان اين حادثه آغاز كرده‌اند تا زوايايي پنهان اين قتل آشكار شود.

۱۳۹۴/۱۰/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...