نسخه چاپی

مزدك میرزایی: از شنبه به كار برمی‌گردم

مزدك میرزایی كه حدود دو هفته به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا در بستر بیماری به سر می‌برد، با بهبود وضعیت سلامتی‌اش، حال عمومی‌ خود را خوب توصیف كرد و گفت كه به‌زودی به سر كار برمی‌گردد.

به گزارش نما ، مزدک میرزایی که حدود دو هفته به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا در بستر بیماری به سر می‌برد، با بهبود وضعیت سلامتی‌اش، حال عمومی‌ خود را خوب توصیف کرد و گفت که به‌زودی به سر کار برمی‌گردد.

این گزارشگر فوتبال و مجری برنامه‌های ورزشی در حالی‌که همچنان سرفه می‌کرد گفت: خدا را شکر کسالتم برطرف شده و بهتر شده‌ام. قرار است از شنبه به سرِ کارم برگردم.

او ادامه داد: طی این مدت حدود دو هفته به علت بیماری سرماخوردگی در برنامه‌ها حضور نداشتم و در حال استراحت بودم، اما در حال حاضر حالم بهتر است.

میرزایی همچنین در پاسخ به اینکه از چه زمان می‌تواند گزارشگر مسابقات فوتبال را از سر گیرد؟ گفت: این مساله به زمان برگزاری بازی‌ها مربوط می‌شود؛ هر زمان که بازی‌ها شروع شوند، من هم گزارش‌هایم را آغاز می‌کنم.

مزدک میرزایی پیش از این در توضیح بیماری‌اش گفته بود: نمی‌دانم چطور شد اما یک دفعه، حالت تهوع، بی‌اشتهایی و یک بیماری سخت به سراغم آمد. باورم نمی‌شد این قدر وحشتناک باشد. فکر می‌کردم یک سرماخوردگی معمولی باشد اما هر روز سخت تر و سخت تر می شد. حالم حسابی بد شده بود و کارم به بیمارستان کشید. پنج روزی را در بیمارستان بستری بودم. انواع و اقسام داروها و آمپول‌ها هم برایم تجویز شد. کلا هیچ غذایی نمی توانستم بخورم و خوراکم فقط سرم بود. واقعا حس می کردم دارم می‌میرم اما شکر خدا الان خیلی بهترم و دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشتم.

۱۳۹۴/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...