نسخه چاپی

نیروهای امنیتی بیمارستان الرمادی را آزاد كردند

در ادامه عملیات آزادسازی الرمادی در غرب عراق، نیروهای امنیتی بیمارستان الر مادی را از چنگ تروریست های داعش آزاد كرده و ۷ تروریست انتحاری را به هلاكت رساندند.

به گزارش نما ، مهر به نقل از شبکه سومریه نوشت: نیروهای مبارزه با تروریسم عراق از آزادی بیمارستان الرمادی و رسیدن به نزدیکی مسجد بزرگ این شهر خبر دادند. در پی این عملیات ۷ تروریست انتحاری به هلاکت رسیدند.

«سامی کاظم العارضی» فرمانده یگان سوم عملیات ویژه نیروهای مبارزه با تروریسم گفت: یگانی مشترک از نیروهای مبارزه با تروریسم و پلیس استان الانبار موفق شدند بیمارستان الرمادی را آزاد کرده و به نزدیکی مسجد بزرگ الرمادی برسند.

وی افزود: یگان مذکور در جریان این عملیات ۷ تروریست انتحاری که کمربند انفجاری برتن داشته و با سنگر گرفتن در داخل بیمارستان قصد حمله به نیروهای امنیتی را داشتند، به هلاکت رساند.

یک منبع امنیتی روز گذشته (سه شنبه) از اقدام گروه تروریستی داعش مبنی بر منفجر کردن بخش هایی از بیمارستان الرمادی با رسیدن نیروهای امنیتی به نزدیکی آن خبر داده بود.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق طی روزهای گذشته موفق شدند مناطق و روستاهای محور شمالی الرمادی را از چنگ تروریست های داعش بازپس گیرند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...