نسخه چاپی

اقدام قابل تامل وزارت فرهنگ و ارشاد

فیلم توقیفی در جشنواره ضدایرانی

عکس خبري -فيلم توقيفي در جشنواره ضدايراني

سریال حضور فیلم های ممنوعه به عنوان نماینده ایران در جشنواره های خارجی با حضور یك فیلم توقیفی دیگر در جشنواره ونیز ادامه یافت!

به گزارش نما به نقل از كيهان، در حالي كه فيلم «خانه پدري» به دليل ارائه تصويري وارونه از انقلاب و مردم ايران و سياه نمايي هاي موردپسند جشنواره هاي غربي از سوي تهيه كننده فيلم (ناجي هنر) توقيف شده است، مسئولان سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد در اقدامي تعجب برانگيز اين فيلم را به عنوان نماينده ايران در جشنواره فيلم ونيز معرفي كرده اند!
اين در حالي است كه هنوز زمان زيادي از عذرخواهي برخي از مديران سينمايي كشور به خاطر اعزام فيلم «يك خانواده محترم» به جشنواره كن و بروز اعتراضات فراوان پيرامون آن نگذشته است كه باز هم اتفاق مشابهي در حال رخ دادن است.
نكته قابل تامل اين است كه جشنواره ونيز، از جمله ضدايراني ترين جشنواره هاي سينمايي در غرب است كه در همين دوره نيز يك فيلم ضدايراني به نام «آرگو» با موضوع فتح لانه جاسوسي آمريكا در تهران در اين جشنواره حاضر شده است.
در پايان اين سؤال باقي مي ماند در صورت كوتاهي مسئولان ذيربط وظايف ساير قوا نظير مجلس شورا و مدعي العموم در اين رابطه چيست؟

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...