نسخه چاپی

پروین، اولین قربانی لیگ دوازدهم

عکس خبري -پروين، اولين قرباني ليگ دوازدهم

تنها دو هفته از ليگ جديد گذشته است اما دو هفته‌اي پر‌حاشيه و پرتنش!گله پشت گله، اعتراض، شعار، از كوره در رفتن‌هاي زود‌هنگام و عكس‌العمل‌هاي عجولانه تنها گوشه‌اي از نتيجه اين دو هفته بوده است!نتيجه‌اي كه البته طي چند روز آينده تغييرات زيادي مي‌كند!سرتاسر اين دوهفته اعتراض بود و اعتراض و اعتراض.
از اعتراض پروين به كادر فني پرسپوليس و بهانه‌جويي مانوئل گرفته تا فرياد زدن نام مجيدي روي سكوهاي آزادي و شعارهايي كه اهوازي‌ها به كادر فني فولاد و بازيكنانش دادند و فريادهاي دايي بر سر داور بازي !
نتيجه بازي‌ها هر چه كه هست، خيلي زود فراموش مي‌شود اما اعتراض‌ها همچنان پا برجاست!
اعتراض پروين به اولين شكست خانگي پرسپوليس، منجر به حذف پست مديريت راهبري در پرسپوليس مي‌شود. اعتراض هواداران مس به قاسم‌پور، اين مربي را عليه مظلومي مي‌شوراند:« به ليدر‌ها پول دادند تا شعار بدهند. اين مربي در آبادان هم اين كارها را مي‌كرد، آيا پول آنقدر ارزش دارد كه كثيف‌ترين كار را براي آن بكنند؟»دو باخت اخير مس و تشويق مظلومي، قاسم‌پور را شاكي و جايگاه او را از همين هفته دوم متزلزل كرده!
راه‌آهن، گهر را با نتيجه‌اي پر گل مي‌برد اما دايي باز هم دست از اعتراض به داور بر‌نمي‌دارد و برنده و بازنده داور را مقصر مي‌دانند. تساوي پيكان و تراكتور به مزاج هواداران تبريزي خوش نمي‌آيد و جور آن را باز هم داور بايد بكشد و بطري‌هايي كه روي سر او هوار مي‌شوند و شعارهايي كه زيبنده هواداران فوتبال نيست اما داوران سال‌هاست كه با شنيدن آن تا استخوان قرمز مي‌شوند!
استقلال اولين باخت خود را تجربه مي‌كند. باخت در آزادي و باز هم شعار و شعار و شعار. . . . !شعارهايي كه رحمتي منكر آن مي‌شود، فتح‌الله‌زاده مي‌گويد مشكلي با آن ندارد اما از چهره قلعه‌نويي مي‌توان فهميد كه از شنيدن آن ناراضي است. با اين وجود او معتقد است شاگردانش برابر سايپا افتضاح بودند و اين شايد به اين معني باشد كه او ناراحتي هواداران استقلال را از شكست اين تيم درك مي‌كند.
اما سوا از تمام نتايجي كه طي اين دو هفته رقم خورد و برد و باخت‌هاي پيش‌بيني شده و عجيب و غريب، آنچه هنوز هم ادامه دارد، اعتراض است اعتراض به مربي، بازيكن، داور، نتيجه و... اعتراض‌هايي كه اولين بازتاب آن حذف عنوان مدير راهبري پرسپوليس بود و هنوز مشخص نيست حذف بعدي نوبت چه كسي و از كدام تيم است اما حذف دوم و سوم و حذف‌هاي بعدي، با توجه به تجربه‌اي كه از ليگ و فوتبال ايران داريم، نه عجيب است و نه حتي دور و دير‌هنگام؛ حذف‌هايي كه آنقدر نزديك است كه از همين هفته دوم، خيلي‌ها به صرافت محكم نگه داشتن جايگاهشان افتاده و بيم بركناري به تكاپويشان انداخته است.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...