نسخه چاپی

شهدای انتفاضه به 155 نفر رسید

سه جوان فلسطینی روز گذشته در بیت لحم و بیت عینون به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیدند.

به گزارش نما به نقل از برنا، بعد از ظهر سه شنبه که انتفاضه قدس صد و سومین روز را پشت سر گذاشت، ۳ شهروند فلسطینی در شهرک بیت گالا در بیت لحم و نزدیک منطقه بیت عینون در شمال شرق الخلیل شهید شدند تا شمار شهدای انتفاضه در کل به ۱۵۵ نفر برسد.

«سرور احمد ابراهیم ابو سرور» (۲۱ ساله) از اهالی اردوگاه عائده در بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی از ناحیه سینه زخمی شده بود که منجر به شهادت وی و انتقال پیکرش به بیمارستان بیت گالا شد. این در حالی است که شمار زیادی از نظامیان و خودروهای نظامی ارتش صهیونیستی بیمارستان بیت گالا را محاصره کرده بودند و در پی آن درگیری‌های شدیدی در اطراف آن به وقوع پیوست که منجر به زخمی شدن ۲ فلسطینی شد و حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

در منطقه بیت عینون در شمال شرق الخلیل نیز ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. صهیونیست‌ها مدعی هستند که آن‌ها قصد حمله با سلاح سرد به نظامیان ارتش صهیونیستی را داشتند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی به سمت ۲ جوان فلسطینی در منطقه بیت عینون تیراندازی کردند.

منابع محلی گزارش دادند که اهالی شهر الخلیل توانستند اجساد یک شهید به نام «عدنان مشنی حلایقه» را از چنگال نظامیان صهیونیستی در آورند، اما آن‌ها همچنان پیکر شهید دیگر این حادثه را توقیف کرده‌اند و مانع از انتقال وی به بیمارستان توسط آمبولانس‌ها می‌شوند.

به گزارش برنا به نقل از ابنا، وزارت بهداشت فلسطین خبر شهادت «عدنان مشنی حلایقه» کودک ۱۷ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست را تایید کرد و در عین حال اعلام نمود که یک جوان دیگر فلسطینی هم در بیت عینون واقع در شمال الخلیل به شهادت رسیده است که هنوز هویت وی شناسایی نشده است.

گفتنی است که با شهادت این ۳ جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز ماه اکتبر گذشته تاکنون که صد و سومین روز انتفاضه است، به ۱۵۵ نفر رسید و نزدیک به ۱۶ هزار نفر دیگر هم در جریان درگیری‌ها و عملیات‌های مقاومتی مجروح و یا مسموم شده‌اند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...