نسخه چاپی

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي :

اخلاص در برخی از مسئولین مثقالی شده است

عکس خبري - اخلاص در برخي از مسئولين مثقالي شده است

بسیاری از این دعواها بر سر لحاف ملا است و ان شالله دراین ماه مبارك رمضان مسئولین كشور ما دست از مجادلات بردارند/برخی مسئولین جوجه خور و با امكانات رفاهی بالا و زندگی تشریفاتی حق ندارد از انقلاب و عدالت حرف بزنند.


عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: برخي مسئولین جوجه خور و با امکانات رفاهی بالا و زندگی تشریفاتی حق ندارد از انقلاب، عدالت، دفاع از ملت و محرومین در جامعه حرف بزنند.

کامران دستجردی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با اصلاح قانون انتخابات گفت: ما امروز در جامعه نه کمبود سن داریم نه مدرک.مشكل امروز ما اين‌ها نيست.مهمترين مشكل كشور ما اين است كه از وجود برخي افراد مخلص همانند روزهاي اول انقلاب بی‌بهره هستیم.

وی گفت:امروزه در میان برخي مسئولین، صداقت مثقالی شده است و اگر ما امروز بتوانیم آدم‌های با اخلاص را پیدا کنیم که کم بهانه و پر کار باشند و وقتی در مسئولیتي بكار گرفته مي‌شوند زندگی ساده و فقیرانه داشته باشند و اطرافيان خود را هم از دست‌اندازي به بيت‌المال منع كرده و گردنشان در مقابل قانون از مو باريك‌تر باشد، می‌توان گفت که مشكل كشورمان حل شده است و با اين افراد مي‌توان عدالت را پيگيري كرد اما مسئولین جوجه خور و با امکانات رفاهی بالا و دارای زندگی تشریفاتی حق ندارد از انقلاب، عدالت، دفاع از ملت و محرومین در جامعه حرف بزنند.

کامران تصریح کرد:ما امیدواریم که اخلاص را در جامعه زیاد کنیم و این جریان را در کشور عمیق و وسیع گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچه اخلاص میان مسئولین رسوخ بيشتري پیدا کند کشور با عدالت‌تری خواهیم داشت اما بسیاری از این دعواها بر سر لحاف ملا است و ان شالله دراین ماه مبارک رمضان مسئولین کشور ما دست از مجادلات بردارند.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...