نسخه چاپی

حاج منصور ارضی:اصولگرایان به نتیجه نرسند لیست از طرف هیئتی‌ها معرفی می‌كنیم

ما منتظریم تا ببینیم كه اصولگرایان به نتیجه ای می‌رسند یا نه ، اگر به نتیجه ای نرسیدند لیستی را از طرف هیئتی‌ها معرفی می‌كنیم ، باید به تكلیفی كه هست عمل كرد .

به گزارش نما ،حاج منصور ارضی در زیارت عاشورا مورخ بیست و دوم دی ماه 1394 حسینیه لباس فروشان گفت:نتیجه‌ی دقت در برائت این است که تو مراقب باشی به چه کسی در انتخابات رای دهی.
وی تصریح کرد:وقتی ظلم و جور همیشگی می‌شود تا قبل از ظهور منتقم ، این ظلم جور هم علیه اهل بیت علیهم السلام صورت می‌گیرد و هم علیه شعیانشان . برائت از دشمنان باید روزی انسان شود ، قسمت هرکسی نمی‌شود . می‌گویند چرا بعضی اشخاص در این زمان را لعن می‌کنید ، اینها منصوب از طرف مقام معظم رهبری هستند ، ولی فقیه و نائب خاص موسی ابن جعفر علیه السلام تا امام رضا علیه السلام بود ، اتفاقاتی افتاد که در مقابل امام زمانش ایستاد ، پا که بلغزد اجتهاد هم داشته باشی گمراه می‌شوی . گاهی یک فرد معمولی گمراه می‌شود خوب زیاد عجیب نیست ، اما گاهی شخصی از مسیر خارج می‌شود که سالها در راه بندگی خدا بوده است. آن بنده خدا قائم مقام رهبری بود ولی آخرش چه شد؟ و بعد دیدید که امام (رحمت الله علیه) در وصیت نامه‌ی خود چه فرمودند ، واقعا چه بلاهایی به سر این جمهوری اسلامی آوردند . این را بدانید که اگر کمک خدا و اهل بیت علیهم السلام نبود ، ذره ای از این جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند "فَاللهُ خیر حافظاً وَ هُوَ اَرحَمُ الرّاحمین" ما کاره ای نیستیم که خدا حافظ این انقلاب است . مسئول است ولی هنوز تشخیص نمی‌دهد باید از چه کسی برائت داشته باشد و از چه کسی نداشته باشد . نتیجه‌ی دقت در برائت این است که تو مراقب باشی به چه کسی در انتخابات رای دهی . برائت محبت را هم تنظیم می‌کند و باعث می‌شود تا محبت زیادی کورت نکند که به اشتباه بیافتی . ما با برائت باید خوب و بد را شناسایی کنیم .

منصور ارضی گفت:بجای آمریکا، دلتان را به خدا گره بزنید.شما ببینید که چگونه افراد از دیدگاه مقام معظم رهبری دسته بندی می‌شوند ، لیستی که از دست یک مومن می‌گیرید ، شاید همه‌ی افراد در آن لیست را نشناسید اما آن لیست موثر است . این تذکرات برای این است که ما حواسمان را جمع کنیم ، لذا مراقب باشید نمایندگانی وارد مجلس شوند که به تعهداتی مانند برجام تن ندهند . سر این برجام گرفتار شدیم ، آمریکا که به دین و آیینی پای بند نیست ، مقام معظم رهبری هم از ابتدا فرمودند من به این مذاکرات خوش بین نیستم ولی باز کار خودشان را کردند و الان هم دارند نتیجه اش را می‌بینند . بیایید بجای آمریکا ، دلتان را به خدا گره بزنید . الان هم دارند برنامه ریزی کنند کسانی را وارد مجلس کنند که رنگ و بوی آمریکایی داشته باشند . واقعا "وَ رَزَقَنِی الْبَرَائَةِ مِنْ اَعْدَائِکمْ" از خدا بخواهید که این برائت نصیبتان شود. این برائت محدود به زمان خاصی نیست و تا قیامت جاری است . ما منتظریم تا ببینیم که اصولگرایان به نتیجه ای می‌رسند یا نه ، اگر به نتیجه ای نرسیدند لیستی را از طرف هیئتی‌ها معرفی می‌کنیم ، باید به تکلیفی که هست عمل کرد . البته ما از کسانی که معرفی می‌کنیم و به آنها رای می‌دهیم ، انتظار امتیاز خاصی نداریم ، دنبال درآمد زایی برای هیئتمان هم نیستیم. خدایا به حضرت معصومه سلام الله علیها تو را قسم می‌دهیم عقل ما را زیاد کن ، خدایا رزق و روزی گریه کن‌های امام حسین علیه السلام را زیاد کن . جزء بیست و ششم قرآن را بخوانید ، پول برای جهیزیه یادتان نرود ، اول ماه است هم نماز دارد واین که صدقه دادن خیلی مهم است ، هم ثواب دارد و هم دفع بلا می‌کند. خدایا به ورود حضرت معصومه سلام الله علیها دل‌های ما را شاد گردان .
منبع:سایت دوستداران حاج منصور

۱۳۹۴/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...