نسخه چاپی

حجت الاسلام‌والمسلمین حاج علی اكبری:

پدیده نفوذ از سوی دشمنان را باید جدی گرفت

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: پدیده نفوذ از سوی دشمنان را باید جدی گرفت و به لحاظ حفاظتی خود را برای مقابله با توطئه‌های خصمانه دشمنان آماده كنیم.

به گزارش نما به نقل از میزان، حجت الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و معاونان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: با توجه به شرایط منطقه و توطئه‌های دشمنان، مسئله نفوذ بسیار مهم است و باید این موضوع را جدی گرفت و خود را برای مقابله با توطئه‌های خصمانه دشمنان آماده کنیم.

وی گفت: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید به آن صرف یک مسئله سطحی نگریست، چرا که در پشت پرده آن یک برنامه‌ریزی مفصل از سوی آمریکایی‌ها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: ما به لحاظ حفاظتی باید بیشتر مراقب جوانان باشیم زیرا دشمنان با نقشه‌های شیطانی در پی نفوذ و ضربه زدن به جوانان و نسل جدید هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود به مسئله نفوذ اشاره کردند و فرمودند "قصه نفوذ موضوع عجیبی است و من با خبرم که دشمن برای این مسئله طراحی‌های جدی انجام داده است و طرح‌های خود را عملیاتی می‌کند" به همین دلیل مردم باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مطرح کرد: نفوذ در عرصه‌های فرهنگی و عقیدتی می‌تواند تبعات زیان بارتری نسبت به نفوذ در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی در پی داشته باشد زیرا اگر دشمن بتواند ذائقه فرهنگی آحاد جامعه را به سود خود تغییر دهد دیگر نیازی به تقبل خطر و هزینه‌های سنگین تهاجم نظامی و یا دخالت مستقیم سیاسی نخواهد داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: تلاش دشمن برای نفوذ در کشور جدی است و همه باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...