نسخه چاپی

امام جمعه ورامین:

استكبار از الگوشدن ایران می ترسد

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت:دشمنان انقلاب اسلامی از الگو شدن جمهوری اسلامی ایران در میان ملت های آزادی خواه جهان ترس دارند و می كوشند تا این روند را متوقف كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی شامگاه چهارشنبه در حاشیه درس اخلاق خود با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با هر ابزار و وسیله ای به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحریم، ترور شخصیت های برجسته، هشت سال جنگ تحمیلی و پشتیبانی از مخالفان نظام اسلامی در دستور کار دشمنان قرار داشت اما با هدایت های امام و رهبری و ایستادگی ملت ایران، تمامی این توطئه ها خنثی شد.

وی ادامه داد: دشمن دست از توطئه افکنی خود برنداشته است و همچنان تلاش می کند تا به وسیله ابزارهای مختلف، به هدف خود برسد.

محمودی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از الگو شدن جمهوری اسلامی ایران در میان ملت های آزادی خواه جهان ترس و واهمه دارند و می کوشند تا این روند را متوقف سازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده و پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر از گذشته خواهد کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: تبلیغات دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات آغاز شده اما قطعا، مردم با حضور در پای صندوق های رأی توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...