نسخه چاپی

محمد خاكپور:

ایران و قطر فوتبال واقعی بازی می‌كنند

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با بیان اینكه شناخت خوبی از تیم قطر دارد، گفت: ایران و قطر فوتبالِ واقعی بازی می‌كنند و تماشاگران از تماشای بازی این دو تیم لذت خواهند برد.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد خاکپور درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران بعد از بازی با سوریه اظهار کرد: پیروزی برابر سوریه برای ما مهم و ضروری بود چرا که در هر تورنمنتی اولین مسابقه دشواری‌های خودش را دارد.

وی افزود: اوایل مسابقه بازیکنانم یک مقدار عصبی بازی می‌کردند که توقع چنین چیزی را داشتیم چون آنها جوان هستند و تجربه زیادی ندارند. ما تیم سوریه را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در نیمه دوم توانستیم آنها را شکست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران درباره بازی با قطر که جمعه شب برگزار می‌شود، تاکید کرد: قطر در بازی اول مقابل چین ثابت کرد که تیم قدرتمندی است. سرعت بازیکنان قطر خیلی خوب است ولی من به خوبی تیم قطر را آنالیز کرده‌ام و می‌دانم که چطور باید با این تیم بازی کنیم.

خاکپور درباره پیش بینی‌اش از بازی با قطر، گفت: پیش بینی من این است که دیدار با قطر یک بازی زیبا و عالی خواهد بود و تماشاگران از تماشای آن لذت می‌برند چرا که هر دو تیم فوتبال واقعی بازی می‌کنند.

وی درباره ارزیابی‌اش از گروه اول و شکست چین و سوریه در دیدار نخست خود، گفت: گروه اول گروه سختی است. به نظرم تیم سوریه و چین با وجود شکست همچنان قادر به بازگشت به مسابقات و صعود هستند. در گروه اول قدرت هر چهار تیم برابر است و در چنین مسابقاتی نباید روی دیدار نخست قضاوت کرد چرا که تا پایان دیدار سوم چیزی مشخص نخواهد بود.

تیم فوتبال امید ایران فردا جمعه در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف قطر خواهد رفت.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...