نسخه چاپی

دردسر یك اعتراض برای پسر رئیس‌جمهور

به دنبال اعتراض "احمد مرسی" پسر محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر به رژیم صهیونیستی، صفحه اینترنتی وی مسدود شد.


به گزارش نما، فارس به نقل از روزنامه الوطن نوشت: شبکه اجتماعی فیس‌بوک صفحه اینترنتی "احمد مرسی" پسر محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر را به دلیل اعتراض به رژیم صهیونیستی بست.

احمد مرسی در صفح فیس‌بوک خود خطاب به صهیونیست‌هایی که به محمد مرسی توهین کرده بودند نوشته بود که "دیگر زمان وابستگی و تبعیت ما از شما به پایان رسیده است و شما ارزشی فراتر بیش از کفش ندارید، این میمون و خوک‌زادگان، امروز از رئیس جمهوری ما شکست می‌خورید و فردا پیروزی نزدیک است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هفته گذشته یک فیلم تبلیغاتی به مناسبت ساخت مجدد معبد یهودی مورد ادعای صهیونیست‌ها بر روی ویرانه‌های مسجدالاقصی پخش کرد که در آن به مرسی اهانت شده بود.

در این فیلم یک خانواده اسرائیلی در حال تفریح در ساحل دریا نمایش داده می‌شود که پدر خانواده مشغول مطالعه مطلبی در روزنامه درباره مرسی است در حالی که فرزندان کوچک خانواده در حال ساخت معبد یهودی بر روی ماسه‌‌های دریا هستند و اشاره به این موضوع دارد که این کودکان کاری را انجام می‌دهند که پدرانشان از انجام آن عاجز بودند.

پس از موفقیت این کودکان در ساخت معبد یهودی پدر خانواده روزنامه‌ای که تصویر مرسی در آن است به گوشه‌ای پرتاب می‌کند که این کار وی نیز اشاره به این قضیه دارد که حتی مرسی هم نمی‌تواند مانع اسرائیل در ساختن معبد یهودی شود.

جمعیت موسوم به "هیئت امنای ساخت معبد" در رژیم صهیونیستی بارها نگرانی خود را نسبت به انتخاب مرسی به عنوان رئیس جمهور مصر اعلام کرده‌ و به نظر می‌رسد که با این تبلیغات جنگ روانی علیه مرسی و مصر را آغاز کرده‌اند.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...