نسخه چاپی

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق(۱):

سارق سابقه دار خودرو در شاهرود دستگیر شد

رئیس پلیس اداره كل راه آهن شمالشرق(۱) از دستگیری سارق سابقه دار وسایل و تجهیزات داخلی خودرو با هفت مورد سوء سابقه در شاهرود خبر داد.

به گزارش نما سرهنگ محمد مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: ماموران آگاهی، دایره اطلاعات ناجا و نیروی انتظامی راه آهن شمالشرق (۱) با گشت زنی در محوطه این مجموعه ضمن مشکوک شدن به فردی با چهره مضطرب، نسبت به تعقیب و دستگیری وی اقدام می کنند که در نهایت مشخص می شود این فرد تا کنون سرقت تجهیزات داخلی هفت خودرو را در سابقه خود دارد.

وی افزود: با بررسی سوابق فرد متهم و استعلام از سامانه ناجا، تا کنون دست داشتن وی در هفت فقره سرقت داخلی خودرو مسجل شده است.

فرمانده پلیس راه آهن شمالشرق (۱) همچنین گفت: با وجود سابقه دار بودن شخص متهم، مراحل تفتیش از منزل وی صورت گرفت که طی آن تعداد زیادی تجهیزات داخلی خودرو، ادوات شرارت مانند قمه، چاقو، لوازم تدخین مواد مخدر و همدست وی کشف شد.

مالکی افزود: متهمان این پرونده به همراه شواهد و قرائن و همچنین استعلام نیروی انتظامی به مراجع قضایی شهرستان شاهرود ارجاع داده شد تا در نهایت برای این شخص در محاکم قضایی پرونده تشکیل و به جرایم وی رسیدگی شود.

وی با اشار به نحوه کار این قبیل سارقان بیان داشت: سارقان عمدتا منازل و خودروهایی را برای سرقت بر می گزینند که فاقد تجهیزات ایمنی باشند لذا به شهروندان توصیه می کنیم تا با صرف هزینه ای اندک، نسبت به تجهیز خودروهایشان به امکانات ضد سرقت اقدام کنند.

حوزه کاری پلیس راه آهن شمالشرق(۱) با طول۵۴۰ کیلومتر یکی از بزرگترین مناطق کاری در بین نیروی انتظامی کشور محسوب می شود که از ایستگاه نقاب واقع در استان خراسان رضوی تا گرمسار ادامه دارد.

۱۳۹۴/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...